Online Marketing

ADVERTISING

Google Ads, Bing Ads, Remarketing, Social Media Advertising, Display Advertising, YouTube (video) Advertising

Creatie

ADVERTISING

Google Ads, Bing Ads, Remarketing, Social Media Advertising, Display Advertising, YouTube (video) Advertising

DIGITAL ADVERTISING

Onlosmakelijk verbonden met je website, content creatie en je webdesign. Doelgroepen zijn bepaald, de positionering staat. Social Media kanalen kunnen worden opgestart of zijn ingericht, opgeruimd en actueel. Planning en consistentie voor campagnes en continuïteit om je eigen olievlek te creëren.

  • Zelf doen of uitbesteden
  • Slimmer is efficiënter
  • Meetbaar en dus verantwoord in te zetten

Resultaat in de niche, lef voor het onverwachte
De behoefte en daarmee het gedrag van mensen veranderd. Wat een tijd geleden een succes was levert steeds minder op. Er liggen vaak kansen in onverwachte hoek. Een andere aanpak, een helder proces laat je deze kansen oppakken!

marko-portret-klein

STRATEGISCH EN TECHNISCH ADVIES

Marko van den Berg

VERGEET OFFLINE NIET

Vergeet bijvoorbeeld niet om abonnementen voor advertenties in bladen, kranten ed op te zeggen. Zet in op waar je doelgroep zit. Zoek naar waardoor zij geïnspireerd raken. Via welk kanaal spreek je hen het beste aan. Waar heb je zelf het meeste affiniteit mee? 

Plezier, de fun-factor

De boodschap moet consistent zijn. En aan nog een heleboel andere eisen voldoen. En op de beste momenten geplaatst worden. Zeker! Maar het spontane, informele, is zoveel sterker als het daartussen ook een kans krijgt. Een belangrijk element van verrassing is!

UI / UX

  • Branding versterkend
  • Drempel-vrij

Een prettige ervaring, meer emotie en gevoel dan in harde cijfers uit te drukken.


Maak het helder en daarmee makkelijk:

  • Snel herkenbaar
  • Ook voor kleurenblinden
    (8% van de mannen!)
  • Overzichtelijk

CONVERSIE

  • Verwachtingen waar maken
  • Herkenning vergroten
  • Vertrouwen versterken

Begrijpt de bezoeker de navigatie? Wordt de essentiële informatie begrepen? Volgt interactie?


Ook design is een continu-proces:

  • Meten
  • Bijsturen
  • Blijven optimaliseren

Gelikt beeldmateriaal

De combi met een sterke want eenvoudige trigger-tekst met sterk beeldmateriaal. Het proces dat voor de website loopt, voor het continu-onderhoud, helpt je om ook social mee op te pakken.

  • Top fotografie
  • Eigen, informeel, beeld
  • Her-gebruik levert ook herkenning op
WebDesign als continue proces

VERNIEUWEN EN VERBETEREN

Nieuwe inzichten, nieuwe gebruikersgroep, veranderend aanbod. De wereld staat niet bepaald stil, dus ook de visuele doorontwikkeling van de website niet.

Content managen, het proces bepaalt het succes

Daarom zijn er content-marketeers

Planning is één, spontane acties en vooral ook reacties geven leven in de brouwerij! Snel kunnen schakelen in de hele keten naast de kracht van consistentie is wat je wilt.

Een stelling die voor succes zorgt:

Aandacht maakt alles mooier

Je voelt het verschil, de kwaliteit. Zonder dat je er met woorden of heftige kleur-accenten extra zwaar de nadruk op hoeft te leggen. Of het nou om budget, middenmoot of topklasse gaat!

Blogberichten

marko-portret-klein

Strategisch en technisch advies

Marko van den berg

Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: info@montix.nl

Neem contact op

reCAPTCHA is required.