Doorgroeien met jouw WordPress webshop
Drie groeikansen
Â
Â
Functionaliteiten
- Koppeling met ERP
- Koppeling met kassasysteem
- Andere betaalmodule
- Betere factuur
Usability
- Beleving verbeteren
- A/B testen
- Gebruikerstest
- Aanpassen pagina-indeling
SEO optimalisatie
- SEO analyse
- Optimaliseren trefwoorden
- Technische seo optimalisatie
- Content seo optimalisatie
Aanpak
Stap 1: Is je doelgroep helder?
Heb je al helder wie jouw product of dienst nodig heeft? Kun je 3-5 personen omschrijven die typisch jouw klant zouden kunnen zijn? Dit helder neerzetten geeft de focus voor de stappen hierna.
Stap 2: Zoekwoordenlijst bepalen
De juiste zoekwoorden bepalen. Zoekwoorden die ook daadwerkelijk door jouw doelgroep worden gebruikt en zoekwoorden met voldoende zoekvolume om ook daadwerkelijk verkeer naar je site te krijgen!
Stap 3: Strategie bepalen
Hoe ga je je doelgroep naar je site sturen, hoe verleid je bezoekers om juist bij jou te kopen? Ken je je usp’s en ubp’s? Met de juiste mix kan je jouw doelen bereiken.
Stap 4: Website optimaliseren
Waar zitten de knelpunten op dit moment? Is dat de laadtijd van de gehele site of haken teveel kopers af in het bestelproces? Is de productinformatie optimaal voor de klant? Stroomlijnen met als resultaat voor jou een beter proces en voor de bezoeker een betere beleving van de gehele shop!
Stap 5: Meten = weten
Wekelijks of tenminste maandelijks monitoren wat de veranderingen zijn in resultaat en gedrag. Alleen door te meten weet je wat er verbeterd kan worden.
Stap 6: Concrete resultaten verbeteren
Heldere to-do lijsten voor iedereen zodat jouw WordPress webshop continue wordt verbeterd en uitgebouwd. Meer verfijning zorgt voor een steeds betere beleving!

A/B testen met Google Optimize
Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data. Middels deze nieuwe tool kun je wat je vroeger kon met VWO of Optimizely. Door de grote hoeveelheid data die Google al beschikbaar heeft, maar vooral door de wijze waarop ze met data weten om te gaan, zijn zij in staat om een tool te leveren die de andere ver achter zich laat qua resultaten.
Ons werk
Waar we trots op zijn:
MEER OVER WOOCOMMERCE
Handleiding WooCommerce webshop
Compacte handleiding voor WooCommerce
Wat zijn de kosten van een WooCommerce webshop?
WooCommerce is een software waarmee je een webshop kan maken met een WordPress website. WooCommerce is erg populair en stijgt in gebruikers. Het is namelijk eenvoudig te gebruiken en er is (bijna) geen technische kennis voor nodig om een goed werkende webshop te bouwen. Wat zijn de kosten voor dit populaire software systeem?
Geen cookies bij Digital Marketing
Vanaf, naar verwachting, eind 2023 moet een website aan nog meer eisen voldoen voor de AVG. Hierdoor kunnen diverse factoren die nu de marketingactiviteiten goed meetbaar maken niet meer worden gemeten, denk aan: cookies.
