Doorgroeien met jouw WordPress webshop

Drie groeikansen

 

 

Functionaliteiten

  • Koppeling met ERP
  • Koppeling met kassasysteem
  • Andere betaalmodule
  • Betere factuur

Usability

  • Beleving verbeteren
  • A/B testen
  • Gebruikerstest
  • Aanpassen pagina-indeling

SEO optimalisatie

  • SEO analyse
  • Webshop Optimalisatie trefwoorden
  • Technische seo webshop optimalisatie
  • Content seo webshop optimalisatie

Aanpak

Stap 1: Is je doelgroep helder?
Heb je al helder wie jouw product of dienst nodig heeft? Kun je 3-5 personen omschrijven die typisch jouw klant zouden kunnen zijn? Dit helder neerzetten geeft de focus voor de stappen hierna.

Stap 2: Zoekwoordenlijst bepalen
De juiste zoekwoorden bepalen. Zoekwoorden die ook daadwerkelijk door jouw doelgroep worden gebruikt en zoekwoorden met voldoende zoekvolume om ook daadwerkelijk verkeer naar je site te krijgen!

Stap 3: Strategie bepalen
Hoe ga je je doelgroep naar je site sturen, hoe verleid je bezoekers om juist bij jou te kopen? Ken je je usp’s en ubp’s? Met de juiste mix kan je jouw doelen bereiken.

Stap 4: Webshop optimalisatie
Waar zitten de knelpunten op dit moment? Is dat de laadtijd van de gehele site of haken teveel kopers af in het bestelproces? Is de productinformatie optimaal voor de klant? Stroomlijnen met als resultaat voor jou een beter proces en voor de bezoeker een betere beleving van de gehele shop!

Stap 5: Meten = weten
Wekelijks of tenminste maandelijks monitoren wat de veranderingen zijn in resultaat en gedrag. Alleen door te meten weet je wat er verbeterd kan worden.

Stap 6: Concrete resultaten verbeteren
Heldere to-do lijsten voor iedereen zodat jouw WordPress webshop continue wordt verbeterd en uitgebouwd. Meer verfijning zorgt voor een steeds betere beleving!

google-optimize

A/B testen met Google Optimize

Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data. Middels deze nieuwe tool kun je wat je vroeger kon met VWO of Optimizely. Door de grote hoeveelheid data die Google al beschikbaar heeft, maar vooral door de wijze waarop ze met data weten om te gaan, zijn zij in staat om een tool te leveren die de andere ver achter zich laat qua resultaten.

Ons werk

Waar we trots op zijn:

MEER OVER WOOCOMMERCE

marko-portret-klein

Vraag het een specialist

Marko van den Berg

Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: support@montix.nl

Blog formulier