Sterke eigen visuals

Animatie, fotografie, iconen, video

Sterke eigen visuals

Animatie, fotografie, iconen, video

Het belang van eigen visuals

Stockmateriaal, foto’s, video’s, animaties, iconen. Alles kun je in prima kwaliteit kopen. Dat is vooral voor de snelheid en het budget goed. Maar onderscheidend is toch echt eigen materiaal.

marko-portret-klein

STRATEGISCH EN TECHNISCH ADVIES

Marko van den berg

De boodschap ondersteunen door goede, krachtige, visuals

Een persoonlijke presentatie geeft vertrouwen. Het maakt de boodschap tot jouw boodschap. Dus hier geldt zeker dat aandacht alles mooier maakt! Of je nou stockmateriaal als basis neemt, bijvoorbeeld voor de iconen kan dat handig zijn, dan is het aanpassen van de kleuren naar de eigen huisstijlkleuren een minimale stap. Beeldmontages, van foto’s en video, met eigen materiaal er bij in, maakt het al een stuk meer eigen.

Een goede voorbereiding betekent ook dat bijvoorbeeld de fotografie goed gebrieft kan worden. Locatie, uitstraling, uitsnede, sfeer, omgeving, formeel of informeel. Met slechts enkele details onderstreep je je boodschap en zet je een geheel eigen beleving neer.

  • Sfeer
  • Beleving
  • Persoonlijk
  • Vertrouwen

Jasje dasje, “u” of “je”?

De omgangsvormen zoals je die ook in het bedrijf of binnen de doelgroep herkent zet je in voor de online uitingen. Alles sluit op elkaar aan: degeen die persoonlijk kennis komt maken, of die het product aanschaft, herkent in alle details jouw bedrijf. Daarin zit de opbouw van wat voor jou een fan kan worden.

Check-up

Laat je WooCommerce installatie controleren:

  • Is de opbouw zoals die hoort te zijn?
  • Is alles up-to-date?
  • Is het thema goed geïmplementeerd?
  • Is de site snel genoeg?
  • Is de backup goed geregeld?
  • Is de shop SEO-technisch goed ingericht?

Wat hebben visuals met het proces rondom online marketing te maken?

Een strakke planning, weten wanneer en waarvoor de visual gebruikt gaat worden. Uitsnedes, toevoegingen, aanpassingen voor het specifieke medium. Het team dat de visuals maakt is in nauw contact met de andere teamleden die zich met de diverse online marketing activiteiten bezig houden. Daardoor kunnen zij hun productieproces optimaliseren. Zo kun je in korte tijd toch de juiste boodschap brengen. Dus ook hier geldt: waarom, hoe, wat en wie, wanneer, waarvoor?

Met trots werken wij o.a. voor

gemeentezevenaar
hollandia
chicken-tonight
esprit-scholen
kips
gemeente-rheden
ponlogistics
secondhomeinvest
holtweijde
huls
stokerij-sculte
gemeente-enschede
gemeente-brummen
thinkwise
zwanenberg
royalhaskoningdhv
gemeente-barneveld
janssendejongbouw

Cases

montix-holtweijde-case

Landgoed de Holtweijde

motorkledingvoordeel-case-montix

Motorkledingvoordeel

janssen-de-jong-case-montix

Restaurant Carlina's

Hulp nodig?

De Supportdesk van Montix helpt je graag verder!

Neem contact op

reCAPTCHA is required.

MEER WETEN OVER