Website in de stijl van hulsdrogeworst.nl, maar dan voor de duitse consument
Een aparte duitse versie van de huidige nederlandse website
Sterke merkbeleving en duidelijke productinformatie voor de Duitstalige doelgroep
Enige tijd geleden heeft Montix voor Huls droge worsten de Nederlandse website gelanceerd. Bij deze site is een redesign doorgevoerd waarbij onder andere elementen van de nieuwe verpakkingslijn zijn meegenomen om de merkbeleving consistent te houden.
Divi-pagebuilder
De basis van de site draait op WordPress in combinatie met de Divi-pagebuilder. Dit maakt het beheren van de site super eenvoudig, zelfs voor collega’s zonder technische kennis. Het werkt zo soepel doordat we dezelfde technische opzet hebben gebruikt voor andere merken zoals Kips.nl, Sonnen-Bassermann.de, hulsdrogeworst.nl en chickentonight.nl.
Wat betreft de lay-out staat alles los van het CMS. Het belangrijkste hier is dat de look and feel van het merk centraal staan. Dit zorgt ervoor dat de branding perfect aansluit bij de identiteit die Huls wil uitstralen naar de Duitse consument.
Voordelen:
- Gericht op de doelgroep: De duitse website is volledig afgestemd op de wensen en behoeften van de duitstalige consument.
- Gebruiksvriendelijk beheer: Dankzij de WordPress en Divi-opzet kunnen verschillende collega’s eenvoudig de content beheren.
- Sterke merkbeleving: De website voldoet volledig aan de branding-eisen en sluit naadloos aan bij de merkidentiteit van Huls.
Met deze aanpak wordt de duitse markt effectief bedient en de sterke merkwaarden van Huls verder uitgedragen.
Contact
Contact informatie
Montix, Internetbureau
Rigtersbleek Aalten 4 – 108
7521 RB Enschede
Voor vragen, vrijblijvende offertes en advies:
E-mail: support@montix.nl
Tel: +31 (0)53 750 30 30
Thijs Oude Essink Nijhuis
Digital Marketeer