Geregeld komen er vragen van klanten binnen over design, inhoud en conversies. Wij zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Wij helpen je graag verder, dus neem gerust contact met ons op.
Conversie
Conversie
Digital Marketing
WebDevelopment
Creatie
Interne zoekopdrachten instellen voor meer inzicht
Vele websites maken gebruik van een zoekbalk in de website. Het maakt producten of services vinden een stuk makkelijker. Voor een website is het echter ook goed om te weten wat er gezocht wordt op de website.
Bijzondere pieken in het website verkeer
In sommige gevallen krijg je verkeer van een interessante bron en kun je hier slim op inspelen ter verbetering van je resultaten op de website. In andere gevallen betreft het minder fijne verklaringen zoals bijvoorbeeld een trafficbot.
Wat is een customer journey?
Als website-eigenaar is het belangrijk om te kunnen voorspellen welke stappen klanten en potentiële klanten zullen nemen, zodat je ze kan helpen bij hun keuzes. Maar hoe pak je dit aan en hoe voer je dit op een effectieve manier uit?
Wat kan je met Hotjar?
Als website-eigenaar besteedt je veel tijd aan het analyseren van het gedrag van bezoekers. Dit wordt vaak gedaan door gebruik te maken van Google Analytics. Dit is een handige tool, maar Google Analytics geeft alleen kwantitatieve volumes. Vaak is het ook interessant om naast kwantitatieve informatie, ook kwalitatieve informatie te hebben. Hoe verkrijg je deze en wat kan je er mee?
Wat is A/B testen?
Als website-eigenaar ben je continue bezig met het optimaliseren van je pagina’s. Je wilt natuurlijk een zo hoog mogelijke conversie op je website krijgen, maar hoe weet je nou welke veranderingen het meeste invloed hebben op de conversie?
Wat is lead scoring?
In dit tijdperk is data een onmisbare bron. Bedrijven namen vroeger actie op gevoel, maar dat is nu verleden tijd. Hoe pakken bedrijven dat tegenwoordig aan en hoe gaat dat in z’n werk?
Wat is een funnel?
Als je funnel letterlijk uit het Engels vertaald naar het Nederlands, betekent het trechter. Maar wat is een funnel en wat heeft een trechter hiermee te maken? De trechter (funnel) leidt bezoekers door naar je website tot zij een aankoop doen. Hoe werkt deze trechter en waarom is deze belangrijk?
A/B testen met big data
Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data.