Hét enige echte WooCommerce Bureau

Full Service e-commerce agency. Inhakend op jouw behoefte.

Bij Montix hechten wij waarde aan professionaliteit en transparantie. Wij fungeren als verlengstuk van jouw organisatie.

  • Reactie binnen 4 uur
  • Helderheid omtrent de kosten
  • Duidelijkheid over de planning
  • Alle expertises onder één dak

 

support-icoon-montix-woocommerce 2
WooCommerce sfeerwebshop

Hoe kan ik je helpen?

Thijs
WooCommerce Specialist

reCAPTCHA is required.

E-commerce partner Montix

  • Gericht op de lange termijn
  • Altijd werkend vanuit een sterke basis (techniek, hosting, planning uitbreidingen, campagnes  e.d.)
  • Gewend om alle disciplines op elkaar aan te laten sluiten.
  • En nog veel meer!

Dit kunnen wij voor jouw WooCommerce shop doen:

  • Een technische check-up zodat je weet hoe jouw webshop er technisch bij staat
  • Een seo-check-up zodat je weet hoe jouw webshop er qua seo, zowel technisch als content, bij staat
  • Hosting inrichten
  • Hosting optimaliseren
  • Updates bijwerken
  • Updates wekelijks doorvoeren
  • Configuratie-problemen oplossen
  • Plugins checken op bruikbaarheid tav veiligheid o.a. middels beschikbare updates
  • Uitbreidingen realiseren middels plugins en maatwerk plugins
  • Koppelingen met diverse systemen, meestal via api’s maar er zijn nog veel meer mogelijkheden
  • Verbeteringen doorvoeren voor de klant-ervaring
  • Metingen doen hoe de klant door de pagina’s navigeert
  • Via statistieken analyseren wat wel goed werkt en wat niet
  • Layout aanpassingen doorvoeren
  • Een ander thema of pagebuilder inbouwen
  • Seo, technisch en content, optimaliseren
  • Google Shopping inrichten (of Google Ads)
  • Koppeling met Marktplaats, Bol, of andere verkoopkanalen
  • Alles wat jij nog op jouw lijstje hebt staan aan wensen
montix-icon-digitalmarketing4

WooCommerce Maatwerk

Wil je een WooCommerce webshop deels of helemaal op maat laten aanpassen? Dat kan uiteraard bij de WooCommerce Specialist, Montix. Op basis van hetgeen jij al hebt draaien kunnen wij eventueel verder bouwen of alternatieven aanbieden. Wij nemen jouw eisen en wensen hierin mee. Sinds 2006 zijn wij gespecialiseerd in maatwerkoplossingen voor WooCommerce webshops. Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op om de mogelijkheden samen te bespreken.

montix-icon-digitalmarketing4

WooCommerce Support

Heb je WooCommerce webshop hulp nodig? Montix is de aangewezen plek om jouw vragen te stellen. Van systeemkoppelingen en data migratie tot onderhoud en ondersteuning. Bij onze Woocommerce supportdesk kun je al je WooCommerce vragen kwijt. Een WooCommerce specialist gaat er dan mee aan de slag.

Zo heb je altijd iemand achter de hand om technische problemen op te lossen, uitbreidingen te realiseren of om bij te springen bij het vullen en bijhouden van je content.

Helderheid over de kosten: Strippenkaart of op offerte basis

Om je kosten in de hand te houden kun je werken met een strippenkaart. Hiermee regel je voor al je medewerkers dat zij direct ondersteuning kunnen krijgen wanneer zij dat nodig hebben. Zonder dat je voor verrassingen kunt komen te staan. Als de strippenkaart bijna op is krijg je een seintje en kun je precies zien wie wat heeft uitgevoerd.
Bijkomend voordeel 

Support bij Montix is een strippenkaart eenvoudig aan te vragen: kies één van onze strippenkaarten en maak gebruik van ons ticketsysteem. Jouw vraag zal dan zo snel worden beantwoord (binnen 4 uur) en het probleem zal zo snel mogelijk afgehandeld worden, vaak is dit al binnen 48 uur!

montix-icon-digitalmarketing4

Geoptimaliseerde managed WooCommerce Hosting

Middels de juiste hosting door Montix wordt jouw webshop die degelijke basis zoals je hem ook nodig hebt. In die basis zit onder andere: hoog scoren in Google, de bezoeker vlot de juiste informatie laten zien en voldoen aan de AVG wetgeving. Wat je daarvoor nodig hebt is een Nederlandse webserver, een geoptimaliseerde webserver en eventueel een eigen managed server. Zo kan WooCommerce specialist Montix jou verder helpen!

montix-icon-digitalmarketing4

WooCommerce workshops

Workshops zijn samen met handleidingen een belangrijk onderdeel van de ondersteuning. Het doel van alle workshops bij Montix is jouw zelfstandigheid vergroten door meer inzicht te geven in de mogelijkheden en eventuele drempels weg te halen zodat je zelf verder kunt komen.

Wil je lekker vlot aan de slag met WooCommerce? Dan kunnen wij je helpen met een workshop WooCommerce door een echte WooCommerce specialist, waarbij alle veelgebruikte functies worden behandeld en waarbij je al inzicht krijgt in de mogelijkheden waarmee je je webshop meer op maat zou kunnen maken voor je klanten.

WooCommerce Webshop ondersteuning in 5 heldere stappen

Proces woocommerce bureau
Proces woocommerce bureau

WooCommerce Bureau

Voor de duidelijkheid: E-commerce is breder dan alleen een webshop. Ook websites die leads genereren horen hier bij.
Om online succesvol te zijn met een webshop of leads verzamelen, heb je een team nodig dat gericht is op continuïteit. Een team waarbij de betrokkenen op voorhand weten in te spelen op de lange termijn doelen.

Bij Montix is iedereen, alle disciplines, gericht op snel en efficiënt werken naar de beste oplossing. Gebruikmakend van de nieuwste technieken, niet te benauwd om traditionele verdienmodellen op de schop te nemen. Met plezier kunnen werken, zoeken naar de kansen die de nieuwe technieken bieden, houdt je jong en scherp. Zo is er juist in de loop van de diverse processen altijd ruimte voor verandering. Verandering wil zeggen snelheid kunnen maken. Dit neemt niet weg dat een spreekwoord ook hier van toepassing is: vraag, als je haast hebt, iemand die druk is. Of: ga eerst even stilstaan als je haast hebt. Het idee hierachter is duidelijk: iemand die druk is zal zo efficiënt mogelijk te werk gaan om ook jouw opdracht goed te laten verlopen. En als je eerst even goed nadenkt, dan leg je een stevige basis van keuzes over de aanpak. Basis zorgt daarna juist voor een enorme versnelling richting het gewenste resultaat.

Wat doet Montix om WooCommerce steeds weer tot een succes te maken?

Montix heeft jaren geleden reeds gekozen voor een bijzondere aanpak om zijn kennis en skills te ontwikkelen. Sinds jaar en dag is er interne kennisdeling. Dit gebeurd o.a. door vastlegging in een centraal systeem. Hierdoor voorkom je het oh-ja effect. Loop je tegen bepaalde uitdagingen aan dan vindt je snel de beschikbare documentatie hoe je hiermee kunt omgaan.

Maar hoe ontwikkel je je nu verder? Hoe maak je je nieuwe technieken eigen?

Naast interne kennisdeling is er ook onderzoekstijd. Alle medewerkers dragen naar eigen inzicht de te onderzoeken nieuwe mogelijkheden aan. Dat kunnen grensgebieden zijn, zoals de belastbaarheid van WooCommerce. Maar net zo goed kan dat de nieuwe wijze van adverteren via Google Ads Performance Max advertenties zijn. Ook het kijken naar alternatieven voor Google Analytics, hoort hierbij. Dit omdat door de AVG in Frankrijk Google Analytics al niet meer gebruikt kan worden. Dit zit er voor Nederland nu ook aan te komen. Maar geheel zonder Analytics is het lastig voor een digital marketeer. Cookies maken het leven toch al lastiger en die trend is toch echt aan het doorzetten. Dit om aan te geven dat het speelveld constant aan het veranderen is. Daar ontkomt niemand aan en de keuze van Montix is dan om op tijd onderzoek te doen. Te testen, te proberen en de grenzen weer een stuk te verleggen om meer ruimte te scheppen. Nieuwe wegen te ontdekken en dat dus altijd vanuit een stabiele basis.

Wat is jouw situatie? Welke ondersteuning heb je nodig?

Onze ervaring: daar waar een echte en hechte samenwerking wordt aangegaan is het succes het grootst. Goede informatie- en kennisdeling is de basis voor je de processen die nodig zijn om de webshop of website tot een succes te maken. Dat wat Montix intern sterk heeft staan daar profiteer jij met jouw team van.

Heb je zelf kennis en ruimte om bijvoorbeeld de socials zoveel mogelijk zelf bij te houden? Zijn er goede systemen om informatie van en naar de webshop te laten lopen? Dan haken we op elkaar in: zowel de mensen met gerichte content marketing, als de techniek middels bijvoorbeeld api’s. Heb je al veel teksten die op zich het verhaal helder vertellen? Dan zorgen wij voor een verbetering in de structuur van zowel de website als de teksten om op het gebied van SEO nog beter te scoren.

Voor een webshop is alles nodig!

Er zijn meer schermen, meer stappen, meer “journey” voordat het pakketje naar je toe gaat komen als klant zijnde. Er zitten enorm veel details in waarmee je het verschil dat jij met je webshop wilt maken ook echt kunt maken. In de details, door aandacht te geven, zitten veel mogelijkheden voor fijnafstemming. Dit zorgt voor een “fijn gevoel” voor je klant.
Even een paar onderdelen die je bij een webshop meeneemt:

  • Keuze voor het systeem dat je gaat gebruiken
  • De inrichting van de hosting
  • De inrichting van de omgang met de frequente updates
  • De samenstelling, configuratie van jouw cms
  • Keuze voor betaalprovider
  • Welke mails kan jouw klant op welk moment ontvangen?
  • Hoe kan jouw klant contact opnemen in de diverse stadia van een aankoop?

Zo kunnen we jou helpen!

Voor WooCommerce maatwerk zijn wij op meerdere manieren bereikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem support WooCommerce

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het ticketsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met de helpdesk WooCommerce? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support WooCommerce, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

[email protected]

Support WooCommerce vragen kunnen via de e-mail worden verstuurd. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze WooCommerce helpdesk.

Klinkt goed?