Social media
Online Marketing
Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.

SOCIAL MEDIA
ADVISEUR
Nora Yigit
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.
SPONTAAN EN TOCH CONSISTENT
Met een strategisch plan en de juiste uitvoering is deze mix van volledig geregiseerde berichten en advertenties tegenover de spontane berichten ijzersterk. Daarmee ontstaat de olievlek, de fans, de spontane reacties.
DE BELANGRIJKSTE VERANDERING (DIE JE NIET MEER WAARNEEMT!)
Weet je nog wanneer de eerste iPhone op de markt kwam? Dat was in 2007. En waarom was dit zo belangrijk voor de socials? Dat zie je om je heen: mobiel heeft pas de doorslagegevende duw aan social gegeven.
De wijze waarop de verschillende kanalen worden gebruikt veranderd. De behoefte veranderd. Integratie van social met je werkomgeving zoals Facebook met zowel WhatsApp als Facebook for Business maken het naadloos in gebruik voor zowel privé als zakelijk. Nieuwe mogelijkheden komen op de markt en dat biedt vaak extra kansen als het nieuw is.
LinkedIn producten
LinkedIn is net begonnen met het uitrollen van de mogelijkheid om producten en diensten rechtreeks op LinkedIn aan te bieden. Hierdoor kun je je positie versterken door naast de website je aanwezigheid op LinkedIn verder uit te bouwen.
Genoeg argumenten om social te integreren in het proces
Koppelingen, creatie van content, een goede strategie en een goede executie. Dit heb je al lopen voor het reguliere onderhoud van de website, de eigen basis die je volledig onder controle hebt. Integreer in dit proces slim en efficiënt je socials!
Contact
Neem contact op
Contact
Blogberichten
De verschillende voordelen van het gebruik van WooCommerce
Er zijn veel opties beschikbaar voor ondernemers die een professionele online winkel willen opzetten, maar WooCommerce is zonder twijfel een van de populairste keuzes. WooCommerce biedt vele voordelen. Dit open source e-commerce platform is gemakkelijk te installeren...
Waar is WooCommerce goed in?
WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platformen voor WordPress, en dat is niet zonder reden. Het is gemakkelijk te gebruiken, heeft een grote hoeveelheid functionaliteiten en integraties, en het is betaalbaar voor zowel kleine als grote online winkels....
De geschiedenis van WooCommerce
WooCommerce is een plugin voor WordPress die het mogelijk maakt om een online winkel te maken.
De populaire plugins WooCommerce
Als je een online winkel hebt opgezet met WooCommerce, weet je hoe krachtig en veelzijdig dit platform is.
De plugins voor WooCommerce
Als je een online winkel hebt opgezet met WooCommerce, heb je waarschijnlijk al gemerkt hoe krachtig en veelzijdig dit platform is.
75% klikt nooit verder dan pagina één
In de digitale wereld hoor je vaak het begrip SEO voorbij komen. Gelukkig begrijpen hedendaags steeds meer bedrijven wat het inhoudt en passen het toe aan hun websites. Helaas wordt SEO nog steeds gezien als een ‘leuke bijkomstigheid’ en niet als een echte must.
Geen conversies? Wat nu?
Wanneer je website onvoldoende converteert, dan is het tijd voor conversie optimalisatie. Er zijn heel veel verschillende redenen waarom jouw website niet tot nauwelijks converteert.
Online doorgroeien
Wil je graag online groeien middels een nieuwe website of sluit jouw website niet meer aan bij jouw wensen en doelen? Geen paniek, Montix to the rescue!
Dalende resultaten in de zoekmachines
Je hebt zo hard gewerkt om bovenaan te staan in de zoekmachine resultaten en opeens ben je niet eens meer op de eerste pagina te vinden. Dit zorgt natuurlijk voor een enorme afname in je (organische) verkeer. Geen paniek, dit kan verholpen worden. Alleen moet er wel snel actie worden ondernomen.
Wat is linkbuilding en hoe kan het worden toegepast?
Hoger komen te staan in de zoekresultaten van Google is belangrijk voor de vindbaarheid van een website. Een tool die hier een grote rol bij speelt, is linkbuilding. Hierbij wordt er gekeken naar interne en externe linkbuilding. Wat is het verschil en hoe pas je het toe?