Social media
Online Marketing
Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.

SOCIAL MEDIA
ADVISEUR
Nora Yigit
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.
SPONTAAN EN TOCH CONSISTENT
Met een strategisch plan en de juiste uitvoering is deze mix van volledig geregiseerde berichten en advertenties tegenover de spontane berichten ijzersterk. Daarmee ontstaat de olievlek, de fans, de spontane reacties.
DE BELANGRIJKSTE VERANDERING (DIE JE NIET MEER WAARNEEMT!)
Weet je nog wanneer de eerste iPhone op de markt kwam? Dat was in 2007. En waarom was dit zo belangrijk voor de socials? Dat zie je om je heen: mobiel heeft pas de doorslagegevende duw aan social gegeven.
De wijze waarop de verschillende kanalen worden gebruikt veranderd. De behoefte veranderd. Integratie van social met je werkomgeving zoals Facebook met zowel WhatsApp als Facebook for Business maken het naadloos in gebruik voor zowel privé als zakelijk. Nieuwe mogelijkheden komen op de markt en dat biedt vaak extra kansen als het nieuw is.
LinkedIn producten
LinkedIn is net begonnen met het uitrollen van de mogelijkheid om producten en diensten rechtreeks op LinkedIn aan te bieden. Hierdoor kun je je positie versterken door naast de website je aanwezigheid op LinkedIn verder uit te bouwen.
Genoeg argumenten om social te integreren in het proces
Koppelingen, creatie van content, een goede strategie en een goede executie. Dit heb je al lopen voor het reguliere onderhoud van de website, de eigen basis die je volledig onder controle hebt. Integreer in dit proces slim en efficiënt je socials!
Contact
Neem contact op
Contact
Blogberichten
Vragen veelgesteld
Geregeld komen er vragen van klanten binnen over design, inhoud en conversies. Wij zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Wij helpen je graag verder, dus neem gerust contact met ons op.
Google Ads: voordeel halen uit laag zoekvolume
Wanneer je deze zoekwoorden instelt is er echter een kans dat dit als ‘laag zoekvolume’ naar boven komt. Hoe moet je omgaan met laag zoekvolume? En hoe kun je hier met jouw Google Ads op inspelen?
Google Display: Effectief adverteren
Een belangrijk onderdeel van Google Ads is adverteren in het Display Netwerk van Google. Vele bedrijven maken gebruik van banners om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te vergroten.
Google Ads gebruiken tijdens de feestdagen
Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken. Google Ads is geen uitzondering van de regel. Het begint allemaal met een succesvolle strategie!
Bepalen van content voor je website
Je weet nu waar je met je bestaande of nieuwe website naartoe wilt werken. Welk soort informatie je wilt geven, welke triggers er in de site moeten komen.
Strategie Google Ads voor Webshops
Aan de basis van ieder Google Ads account hoort een zorgvuldig doordachte strategie te staan, vooral bij webshops. Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken.
Aansturen van Google Ads Conversies
Google Ads is een investering die goed moet worden onderhouden. Het doel is immers om aankopen of leads te genereren, ook wel bekend als conversies. We willen deze conversies halen, maar dat is nog niet zo simpel.
7 User Flow Tips voor de perfecte webdesign
Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is.
De ValueTrack Parameters instellen
Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien.
CTR Verhogen door Rich Snippets
De strijd om op te vallen binnen zoekmachines is erg fel. Bedrijven zoeken altijd manieren om op te vallen tussen concurrenten. Als ondernemer moet je daar in deze online wereld ook aan denken.