Social media
Online Marketing
Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.

SOCIAL MEDIA
ADVISEUR
Nora Yigit
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.
SPONTAAN EN TOCH CONSISTENT
Met een strategisch plan en de juiste uitvoering is deze mix van volledig geregiseerde berichten en advertenties tegenover de spontane berichten ijzersterk. Daarmee ontstaat de olievlek, de fans, de spontane reacties.
DE BELANGRIJKSTE VERANDERING (DIE JE NIET MEER WAARNEEMT!)
Weet je nog wanneer de eerste iPhone op de markt kwam? Dat was in 2007. En waarom was dit zo belangrijk voor de socials? Dat zie je om je heen: mobiel heeft pas de doorslagegevende duw aan social gegeven.
De wijze waarop de verschillende kanalen worden gebruikt veranderd. De behoefte veranderd. Integratie van social met je werkomgeving zoals Facebook met zowel WhatsApp als Facebook for Business maken het naadloos in gebruik voor zowel privé als zakelijk. Nieuwe mogelijkheden komen op de markt en dat biedt vaak extra kansen als het nieuw is.
LinkedIn producten
LinkedIn is net begonnen met het uitrollen van de mogelijkheid om producten en diensten rechtreeks op LinkedIn aan te bieden. Hierdoor kun je je positie versterken door naast de website je aanwezigheid op LinkedIn verder uit te bouwen.
Genoeg argumenten om social te integreren in het proces
Koppelingen, creatie van content, een goede strategie en een goede executie. Dit heb je al lopen voor het reguliere onderhoud van de website, de eigen basis die je volledig onder controle hebt. Integreer in dit proces slim en efficiënt je socials!
Contact
Neem contact op
Contact
Blogberichten
Doelgroepen in Google Ads
Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search.
Interne zoekopdrachten instellen
Vele websites maken gebruik van een zoekbalk in de website. Het maakt producten of services vinden een stuk makkelijker. Voor een website is het echter ook goed om te weten wat er gezocht wordt op de website.
Verstuur veilig e-mails via WordPress
De afgelopen maanden zagen wij bij Montix meerdere keren uitzonderlijk hoge pieken in het aantal bezoekers via ons Google Analytics account. Op 2 juni verdubbelde het aantal bezoekers.
Het indexeren van een website in Google
Als je voor jouw bedrijf een nieuwe website hebt laten maken, dan wil je dat deze goed wordt geïndexeerd. Gebeurt dit niet, dan zal jouw website niet tevoorschijn komen in de zoekmachine van Google.
Bijzondere pieken in het website verkeer
In sommige gevallen krijg je verkeer van een interessante bron en kun je hier slim op inspelen ter verbetering van je resultaten op de website. In andere gevallen betreft het minder fijne verklaringen zoals bijvoorbeeld een trafficbot.
Pagebuilders voor WordPress
Je wilt als ondernemer met jouw website of webshop hoog scoren in de zoekresultaten van google en het liefst ook nog op zoekwoorden die flink wat bezoekers naar de website trekken.
WordPress breaking changes
Je wilt als ondernemer met jouw website of webshop hoog scoren in de zoekresultaten van google en het liefst ook nog op zoekwoorden die flink wat bezoekers naar de website trekken.
Long tail of short tail zoekwoorden?
Je wilt als ondernemer met jouw website of webshop hoog scoren in de zoekresultaten van google en het liefst ook nog op zoekwoorden die flink wat bezoekers naar de website trekken.
De planning van WordPress
WordPress heeft de afgelopen jaren een planning voor zijn upgrades die behoorlijk exact wordt gehaald. Deze roadmap geeft overzicht over de aanstaande upgrades.
Verschillen tussen grote en kleine bedrijven omtrent online marketing
Voor goede online marketing heb je heldere doelen nodig. Zonder doel, enkelvoud of meervoud, kun je niet richten. Online is er veel ruimte opgeslokt door partijen die elke techniek inzetten om zichtbaar te zijn.