Kennisbank

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

 

 

 

 

 

 

Over Big Data wordt veel gesproken.

Over A/B testen ook!

Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data. Middels deze nieuwe tool kun je wat je vroeger kon met VWO of Optimizely. Door de grote hoeveelheid data die Google al beschikbaar heeft, maar vooral door de wijze waarop ze met data weten om te gaan, zijn zij in staat om een tool te leveren die de andere ver achter zich laat qua resultaten.

  • Big Data door enorme omvang
  • Big Data door grote populariteit
  • Big Data omdat het deels gratis is!

Ken je Google Analytics? Ben je helemaal mee vertrouwd? Ook dit was ooit een soort tool die je moest inkopen. Door bedrijfsovername heeft Google deze techniek in huis gehaald. Door vervolgens vanaf gratis Analytics weer beschikbaar te stellen kon iedereen ineens goed website statistieken inzien.

Onderscheidende factor

Het grote verschil met alle data blijft de wijze waarop deze beschikbaar wordt gemaakt. Plat gezegd: kun je ermee werken? De mens maakt namelijk het verschil in deze. De interpretatie en keuze hoe de tools worden ingezet, wat er met de data gebeurt, ligt in mensenhanden!

T.b.v. conversie-optimalisatie zijn A/B testen bijzonder handig. Maak dan gebruik van liefst 4-5 varianten per keer om ook tot echt nieuwe inzichten te komen en je zult zien dat je mooie percentages meer conversie kunt bereiken.

Vragen hiervoor of wil je een A/B test laten doorvoeren: neem dan s.v.p. contact met ons op.

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Actuele berichten in je mailbox:

Must read over online marketing

Hoog in Google 2

Dus:

Maak een toffe website
Zorg voor goede teksten
Zorg voor hoogwaardige afbeeldingen
Doe je best om de bezoeker te beiden waar hij voor komt
En nog mooier: overtref de verwachtingen!

Lees meer

Zo zelfstandig mogelijk

Het belang van zoveel mogelijk zelf de medewerkers ook de online verkoop laten managen:
Weten waar de uitdagingen liggen
Strategische keuzes zelf bepalen
Leveranciers alleen voor support

Lees meer

Hoog in Google

Online marketing Een containerbegrip voor alles dat te maken heeft met online zichtbaarheid en vindbaarheid. Onderdelen die nu zeer actueel en bovenaan vele focus-lijsten staat: Content seo Technische seo Social media advertising Content SEO Werken...

Lees meer

AMP Google Accelerated Mobiel Pages: 2

            Accelerated Mobiel Pages, AMP. Maak je website nog meer geschikt voor de mobiele gebruiker en pak deze nieuwe techniek op! Sinds enige tijd heeft Google in zijn zoekresultaten een hele kleine toevoeging:...

Lees meer

Webshop starten: advies

Webshop (door)starten: advies Heb je een webshop in een onhandig of kostbaar cms en ben je op zoek naar een betere oplossing? Of ben je al een tijd online aan het verkopen maar wil je een professionaliseringsslag maken? Kijk dan eens naar...

Lees meer

Mobiel vriendelijk wordt “mobiel first”

            Mobiel vriendelijk wordt "mobiel first". De kracht van de mobiele webshop: mobielvriendelijk wordt "mobile first". Hoe maak je jouw webshop "lekker" voor mobiele gebruikers? Dit is natuurlijk al een hele...

Lees meer

Cases:

     Motorkledingvoordeel.nl

 

  • WordPress webshop met WooCommerce
  • Geoptimaliseerde hosting
  • Layout verbeterd
  • Bediening/werking verbeterd
  • Koppeling met Hexon

     de Holtweijde 

 

  • Website op basis van WordPress
  • Inclusief WordPress webshop
  • Onderscheidende vormgeving
  • Conversiegerichte pagina’s
  • Online marketing strategie
  • Hoog in Google door juiste mix SEO, SEA, E-mail marketing en Social Media
  • Meer leads door goede usability en blijvende optimalisatie

     Janssen de Jong bouw

 

  • Site met nieuwe structuur
  • Globale blokken tbv eenvoudig onderhoud
  • Filtersysteem
  • Op basis van WordPress
  • Responsive
  • Projecten filter
  • Nieuwsbriefkoppeling
  • Twitterfeed
  • Aanvraag service- of garantie verzoek

 

Advies gewenst?

Heeft je online marketing een duw nodig?
Neem gerust eens contact met ons op. We helpen je graag verder.