Hoog in Google

Richt je op jouw bezoeker!

 

 

 

 

 

 

Hoog in Google!

Tijden veranderen en Google veranderd mee! Waar je als marketeer een paar jaar geleden nog met gemak allerlei trucs uit de doos kon halen om je pagina’s hoog in de organische resultaten van Google te laten scoren (hoog in Google), blijkt dat ook de Googlebots steeds slimmer worden. Daardoor vraagt jouw SEO strategie ook meer en meer om nuance en subtiliteit.

Doordat zoekmachines geavanceerder worden, wordt de nadruk op het zoekgedrag van de consument steeds groter. Google staat volledig in dienst van zijn gebruiker, de (be)zoeker. Ze willen het hun gebruikers zo gemakkelijk mogelijk maken. Een van die ontwikkelingen is dat Google niet letterlijk de zoekwoorden van de zoeker overneemt, maar dat de zoekmachine de woorden interpreteert om zo tot het beste resultaat voor zijn gebruiker te komen. Dit betekend dus dat op het moment dat jij de goede content levert bij deze zoekopdracht, je een grotere kans hebt om hoog in Google te staan. Trucs om te scoren werken dus ook steeds minder, daarom moet er uitgekeken worden met dingen als links en Facebook likes inkopen. Voor je het weet krijg je strafpunten in plaats van lof!

Staar je niet blind op allerlei trucjes en slimme omwegen, maar denk (hoe cliché dit ook mag klinken) vooral en in eerste instantie aan jouw website bezoeker.

Kort samengevat:

  • Maak een toffe website
  • Zorg voor goede teksten
  • Zorg voor hoogwaardige afbeeldingen
  • Doe je best om de bezoeker te beiden waar hij voor komt
  • En nog mooier: overtref de verwachtingen!

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Actuele berichten in je mailbox:

Must read over online marketing

Zo zelfstandig mogelijk

Het belang van zoveel mogelijk zelf de medewerkers ook de online verkoop laten managen:
Weten waar de uitdagingen liggen
Strategische keuzes zelf bepalen
Leveranciers alleen voor support

Lees meer

Hoog in Google

Online marketing Een containerbegrip voor alles dat te maken heeft met online zichtbaarheid en vindbaarheid. Onderdelen die nu zeer actueel en bovenaan vele focus-lijsten staat: Content seo Technische seo Social media advertising Content SEO Werken...

Lees meer

A/B testen met big data

Over Big Data wordt veel gesproken.
Over A/B testen ook! Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden.

Lees meer

AMP Google Accelerated Mobiel Pages: 2

            Accelerated Mobiel Pages, AMP. Maak je website nog meer geschikt voor de mobiele gebruiker en pak deze nieuwe techniek op! Sinds enige tijd heeft Google in zijn zoekresultaten een hele kleine toevoeging:...

Lees meer

Webshop starten: advies

Webshop (door)starten: advies Heb je een webshop in een onhandig of kostbaar cms en ben je op zoek naar een betere oplossing? Of ben je al een tijd online aan het verkopen maar wil je een professionaliseringsslag maken? Kijk dan eens naar...

Lees meer

Mobiel vriendelijk wordt “mobiel first”

            Mobiel vriendelijk wordt "mobiel first". De kracht van de mobiele webshop: mobielvriendelijk wordt "mobile first". Hoe maak je jouw webshop "lekker" voor mobiele gebruikers? Dit is natuurlijk al een hele...

Lees meer

Cases:

     Motorkledingvoordeel.nl

 

  • WordPress webshop met WooCommerce
  • Geoptimaliseerde hosting
  • Layout verbeterd
  • Bediening/werking verbeterd
  • Koppeling met Hexon

     de Holtweijde 

 

  • Website op basis van WordPress
  • Inclusief WordPress webshop
  • Onderscheidende vormgeving
  • Conversiegerichte pagina’s
  • Online marketing strategie
  • Hoog in Google door juiste mix SEO, SEA, E-mail marketing en Social Media
  • Meer leads door goede usability en blijvende optimalisatie

     Janssen de Jong bouw

 

  • Site met nieuwe structuur
  • Globale blokken tbv eenvoudig onderhoud
  • Filtersysteem
  • Op basis van WordPress
  • Responsive
  • Projecten filter
  • Nieuwsbriefkoppeling
  • Twitterfeed
  • Aanvraag service- of garantie verzoek

 

Advies gewenst?

Heeft je online marketing een duw nodig?
Neem gerust eens contact met ons op. We helpen je graag verder.