Kennisbank

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

 

 

 

 

 

 

Maak je regelmatig gebruik van A/B test-tools zoals VWO(.com)?

WooCommerce met A/B testen ingebouwd t.b.v. usability optimization levert je vanaf de basis de optimale mogelijkheden om je
pagina’s tot in detail aan te passen en te testen. Heb je het optimale resultaat behaald? Dan is je pagina dus ook meteen klaar en kun je de optimale variant overal gaan toepassen!

A/B testen is de manier om varianten te testen en om te zien hoe jouw gebruikers reageren op bijvoorbeeld verschillende soorten tekst, kleuren of beeldmateriaal.
Heb je belangrijke pagina’s waarvan je de conversie wilt optimaliseren dan zet je veelal bijvoorbeeld VWO in. Hiermee kun je veel variabelen aanpassen en diverse verschillende lay-outs uitproberen. Je zult hiervoor echter in deze externe tool aan de slag moeten.
Hoe handig zou het zijn als A/B testen direct in je website met behulp van je thema dat je voor WordPress of WooCommerce gebruikt kunt uitvoeren? Je hebt dan immers alles al direct op de plek en hebt eventueel direct alles klaar als je het gewenste resultaat hebt behaald!

  • Direct in je site werken
  • Na akkoord meteen gereed
  • Geen externe tool nodig

Meer info over A/B testen direct vanuit je WordPress of WooCommerce shop? Mail (helpdesk@montix.nl) of bel (053 7503030) ons voor advies.

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Actuele berichten in je mailbox:

Must read over WooCommerce

Magento 2.0 is compleet nieuw

Magento 2.0 Heb jij op dit moment een oudere Magento webshop en kijk je naar de nieuwe versie 2.0? Of wil je een nieuwe webshop laten bouwen met Magento 2.0? Dan is het nu een bijzonder mooi moment om heel goed naar WooCommerce te kijken. Budgetten...

Lees meer

Progressive Web App

Met een “progressieve web app” lever je jouw klanten het volgende voordeel:
Snel: Snelle interactie met vlotte laadtijden, animaties en scrollen
Betrouwbaar: Direct laden ook daar waar je geen goede internetverbinding hebt
Een stap voor: voelt als een app met een top ervaring voor gebruikers

Lees meer

De kracht van de mobiele webshop

Mobiel vriendelijk wordt “mobiel first”.
De kracht van de mobiele webshop: mobielvriendelijk wordt “mobile first”. Hoe maak je jouw webshop “lekker” voor mobiele gebruikers?

Lees meer

Divi als Thema voor jouw WordPress Webshop

Divi als Thema voor WordPress en Webshop WooCommerce.
Ben je op zoek naar een super-flexibel thema waarmee je bijvoorbeeld nav A/B testen of UX testen je pagina’s snel anders kunt indelen?

Lees meer

WooCommerce 3.0 is uit!

De 3 belangrijkste redenen waarom dat goed nieuws is:
• De webshop wordt algeheel sneller
• Mobiele gebruikers krijgen een prettiger ervaring
• Voor programmeurs verbeterde omgeving waardoor zij meer overzicht houden

Lees meer

Cases:

     Motorkledingvoordeel.nl

  • Webshop op basis van WooCommerce
  • Verbeterde vormgeving
  • Sterk verbeterde werking
  • Koppeling Hexon
  • Koppeling CardGate

     Janssen de Jong Bouw

 

  • Met maatwerk uitbreiding
  • Flexibel WordPress template
  • Heldere sitestructuur
  • Filter voor projecten
  • Aanvraag service/garantie verzoek

    de Holtweijde

 

  • Website op basis van WordPress
  • Inclusief WordPress webshop
  • Onderscheidende vormgeving
  • Conversiegerichte pagina’s
  • Online marketing strategie
  • Hoog in Google door juiste mix SEO, SEA, E-mail marketing en Social Media
  • Meer leads door goede usability en blijvende optimalisatie

Hulp nodig?

Wil je verder komen met je WooCommerce webshop?

Neem gerust eens contact met ons op. We helpen je graag verder.