Blog
Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

Accelerated Mobiel Pages, AMP.

Maak je website nog meer geschikt voor de mobiele gebruiker en pak deze nieuwe techniek op!

Sinds enige tijd heeft Google in zijn zoekresultaten een hele kleine toevoeging: AMP. Dit zie je alleen op je mobiel en is ook alleen bedoelt voor de mobiele gebruiker.

Ca. 2 maanden geleden was het voor WordPress wel mogelijk om dit in te zetten op je berichten, maar technisch gezien liep dat nog niet helemaal lekker.
Sinds ca. 4 weken werkt de standaard module waarmee je dit kun inrichten prima! De berichten die je hierin meeneemt zien er qua lay-out dan wel minder uitvoerig uit dan je wellicht gewend bent. Voordeel is een betere laadtijd en Google beloofd een hogere positionering.

Voordelen:

  • Snellere laadtijd mobiele pagina’s
  • Hogere positie in de zoekresultaten van Google
  • AMP in de zoekresultaten zichtbaar, dus je onderscheid je ook meteen

Check-up

Laat je WooCommerce installatie controleren:

  • Is de opbouw zoals die hoort te zijn?
  • Is alles up-to-date?
  • Is het thema goed geïmplementeerd?
  • Is de site snel genoeg?
  • Is de backup goed geregeld?
  • Is de shop SEO-technisch goed ingericht?
icon2

Meer te weten komen over WordPress?

Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

Cases

DeHoltweijde

Landgoed de Holtweijde

  • Nieuwe website
  • E-mailmarketing
  • Social Media
  • Facebook advertising
  • Monitoring
  • Support
Motorkleding webshop

Motorkledingvoordeel

  • Webshop op basis van WooCommerce
  • Verbeterde vormgeving
  • Sterk verbeterde werking
  • Koppeling Hexon
  • Koppeling CardGate
Carlina's WordPress website

Restaurant Carlina’s

  • Nieuwe website
  • Maandelijkse support
  • Social Media
  • Facebook advertising
  • Hosting oplossing

reCAPTCHA is required.