Blog

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

 

 

 

 

 

 

 

 

Internetbureau Enschede helpt bij overzicht

genereren content marketing

Als fullservice internetbureau, gevestigd in het oosten van Nederland, helpen wij bij het genereren van overzicht over je content marketing.  Hiervoor beschikken wij over tooling, maar ook over inzicht in vergelijkingsmethodes. Hierdoor kun je goed vergelijken hoeveel je totaal investeert in welk kanaal en wat het resultaat daarvan is. Hiermee kun je je revenuen managen.

Dashboard

Als centrale tool dient een dashboardsysteem dat allerlei data bij elkaar brengt. Hierdoor heb je een goed globaal inzicht in de resultaten van dit moment. Daarnaast zijn er dashboards waarbij je per ingezet kanaal kunt zien wat de resultaten van je content marketing zijn. Je content marketing is altijd gericht op twee doelen: het vergroten van je online zichtbaarheid en de conversie. Vaak wordt voor de conversie ook de term conversie-marketing gebruikt. Linkbuilding kan daar bijv. weer een onderdeel van zijn.

Internetbureau Enschede

De nuchtere aanpak, gericht op resultaat, passen hier bij. Een vraag die vaak bij ons langskwam en langskomt is hoe je kunt bepalen welke online kanalen je moet inzetten om zoveel mogelijk resultaat met je budget te bereiken. Antwoord op die vraag is niet snel of simpel te geven, maar je kunt dit wel inzichtelijk maken. Ben je op zoek naar een internetbureau dat je hierin kan ondersteunen, dan komen wij vanuit Enschede ook graag bij jou op locatie om te adviseren.

Heb je vragen ?

Laat het ons weten! Wij helpen je graag verder.
Vul onderstaand formulier in of bel direct 053-7503030

 

reCAPTCHA is required.

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer