Accelerated Mobile Pages

Voor WordPress en WooCommerce

 

 

 

 

 

 

 

Accelerated Mobile Pages en

jouw WooCommerce shop!

Google accelerated mobile pages, amp in het kort, zijn bedoeld om pagina’s/websites die voldoen aan de gestelde eisen hoger te positioneren in de zoekresultaten van Google dan pagina’s die hier niet aan voldoen.

Op dit moment is er een soort blinde race gaande omdat men hier zo snel mogelijk aan wil voldoen. Voor veel sites en shops is dit op dit moment echter niet haalbaar en zeker nog niet aan te raden.

Simpele reden om hier nu nog niet aan te beginnen: je zult teveel functionaliteiten moeten laten vervallen om hieraan te voldoen.

Maar is er een WordPress plugin die dit voor je regelt?!
Er is inderdaad een plugin die dit belooft. Echter deze kan zelf onvoldoende om het gewenste resultaat te halen.

Advies:
Houd er rekening mee dat er binnenkort wel mogelijkheden komen die haalbaar worden voor een groter deel van de websites en evt. webshop (een webshop blijft een apart fenomeen, omdat je meer met dynamische pagina’s bezig bent die je nodig hebt. Hierdoor kun je niet zomaar allerlei functies uitschakelen).
Op dit moment zijn de meeste sites er niet geschikt voor en zal ombouw tot ongewenste resultaten leiden tav de gebruikers van je site.

Wil je een gericht advies voor jouw site of shop? Bel (053 7503030) of mail (helpdesk@montix.nl) dan voor een afspraak.

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.