Blog

Gratis bezoekers voor je website

zwanenberg-food-group-logo-klein2
royalhaskoning-logo-klein
heisterkamp-logo-klein
kips-logo-klein
holtweijde-logo-klein-montix2
hollandia-matzes-logo-klein2
espirit-scholen
gemeente-enschede-montix-logo-klein2
gemeente-zevenaar-logo-klein
gemeente-brummen-logo-klein
gemeente-rheden-logo-klein
gemeente-barneveld-logo
my-zwan-logo
janssen-de-jongbouw-logo-klein
second-home-invest-logo-klein2
erasmus-logo-klein2
erasmus-logo-klein2
gemeente-enschede-montix-logo-klein2

Gratis bezoekers voor je website

Bezoekers die via de zoekmachine resultatenpagina naar jouw website komen worden ook wel gratis bezoekers genoemd.

De SERP (Search Engine Result Page) is de belangrijkste indicator hoe goed jouw website vindbaar is online. Iedereen wil op de eerste pagina terechtkomen en dan nog het liefst op de eerste positie.

Wat nou “gratis”?

Om zo hoog mogelijk te scoren heb je al veel acties ondernomen. Vermoedelijk heb je het ook niet helemaal alleen gedaan. Deze tijd is dan de investering die het kost om deze score te bereiken. In die zin is het binnenhalen van deze bezoekers alles behalve gratis.

marko-portret-klein

Strategisch en technisch advies

Marko van den berg

Wat er wel gratis aan is
Je betaalt niets voor de “click”. Een bezoeker maakt zelf zijn keuze, vaak ook aan de hand van de begeleidende tekst bij jouw vermelding. Voor de bezoeker voelt het ook onafhankelijk om op de organische resultaten af te gaan ipv op de advertenties. Alhoewel niet iedereen dat in de gaten heeft en daar zitten de extra kansen om via Google Adwords bijvoorbeeld alsnog bezoekers binnen te halen, ondanks dat je organisch nog niet op de eerste 5 pagina’s voorkomt.

SEO

SEO (Search Engine Optimization) is alles wat er gedaan kan worden om jouw website te optimaliseren om zo hoog mogelijk in Google te komen.

Content SEO
De inhoud van je website, incl. de structuur van je website, kan worden geoptimaliseerd zodat Google beter weet waar de website over gaat, welke pagina wat verteld en welke pagina de belangrijkste is voor dat onderwerp.

Het toepassen van de juiste keywords en tevens doorvoeren van de keywords strategie bepaald mede het succes van alle inspanningen.

Technische SEO
Juist ook op technisch vlak kan er veel worden geoptimaliseerd om indexatie zo makkelijk mogelijk en ook zo duidelijk mogelijk te maken. Hoe duidelijker de website is ingedeeld, hoe beter alle elementen op de juiste wijze zijn toegepast, hoe makkelijker je het voor Google maakt om te herkennen waar het over gaat en hoe relevant dit voor de zoeker is.

Monitoring
Om te zien of je op de goede weg blijft is goede monitoring zeer tijdbesparend: je weet steeds wat er goed gaat en wat er beter kan.

Hulp nodig?
Wil je graag je website verbeteren maar heb je hiervoor niet voldoende tijd of kennis? Montix helpt je graag verder. 

Check-up

Laat je WooCommerce installatie controleren:

  • Is de opbouw zoals die hoort te zijn?
  • Is alles up-to-date?
  • Is het thema goed geïmplementeerd?
  • Is de site snel genoeg?
  • Is de backup goed geregeld?
  • Is de shop SEO-technisch goed ingericht?

Must read over Online Marketing

Google Ads: haal Voordeel uit Laag Zoekvolume

Wanneer je deze zoekwoorden instelt is er echter een kans dat dit als ‘laag zoekvolume’ naar boven komt. Hoe moet je omgaan met laag zoekvolume? En hoe kun je hier met jouw Google Ads op inspelen? Wij leggen graag uit hoe jij het meeste voordeel haalt uit laag zoekvolume!

Lees meer

Google Display: Effectief adverteren met Banners

Een belangrijk onderdeel van Google Ads is adverteren in het Display Netwerk van Google. Vele bedrijven maken gebruik van banners om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te vergroten. De grote vraag is echter: haalt jouw bedrijf het meeste uit deze Display banners?

Lees meer

Google Ads voor de Feestdagen

Aan de basis van ieder Google Ads account hoort een zorgvuldig doordachte strategie te staan, vooral bij webshops. Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken. Google Ads is geen uitzondering van de regel. Het begint allemaal met een succesvolle strategie!

Lees meer

Cases

DeHoltweijde

Landgoed de Holtweijde

  • Website op basis van WordPress
  • Inclusief WordPress webshop
  • Onderscheidende vormgeving
  • Conversiegerichte pagina’s
  • Online marketing strategie
  • Hoog in Google door juiste mix SEO, SEA, E-mail marketing en Social Media
  • Meer leads door goede usability en blijvende optimalisatie
Motorkleding webshop

Motorkledingvoordeel

  • WordPress webshop met WooCommerce
  • Geoptimaliseerde hosting
  • Layout verbeterd
  • Bediening/werking verbeterd
  • Koppeling met Hexon
Carlina's WordPress website

Janssen de Jong bouw

  • Site met nieuwe structuur
  • Globale blokken tbv eenvoudig onderhoud
  • Filtersysteem
  • Op basis van WordPress
  • Responsive
  • Projecten filter
  • Nieuwsbriefkoppeling
  • Twitterfeed
  • Aanvraag service- of garantie verzoek

Vragen of opmerkingen nav dit artikel?

Laat het ons weten!

reCAPTCHA is required.
Heb je kunnen vinden wat je zoekt?

Wat heb je gemist? Laat het ons weten!