MailChimp slim koppelen

aan je website
 

 

 

 

 

 

 

Mailchimp integratie

Maak gebruik van de eenvoudige Mailchimp integratie in je WordPress website. Maak je ook gebruik van Woocommerce? Pak dan ook de extra functies die Mailchimp en Woocommerce hierin mogelijk maken mee: schrijf een gebruiker in die zijn bestelling heeft afgerond of die zijn bestelling klaar heeft staan. De dubbele opt-in blijft in beide gevallen werken.

Maak je al gebruik van Mailchimp Pro?

Dan heb je binnenkort de volgende functies als extra beschikbaar:

  • Per product mogelijkheid om een lijst zodat je verder kunt segmenteren op basis van aankopen
  • Mailchimp e-commerce 360 graden integratie
  • Verstuur geautomatiseerde berichten met uitleg over je product of als opvolging bij een aankoop
  • Verstuur de juiste aanbiedingen en kortingen naar de juiste klanten
  • Verstuur herinneringen naar klanten die je shop vaker bezoeken maar nog niets bestellen
  • Verstuur aanbiedingen of herinneringen naar klanten op basis van hun betaal- of verzendgegevens
  • Verstuur merk gerelateerde berichten voor de best-verkopende producten
  • Beloon je beste klanten met speciale info of aanbiedingen
  • Informeer je klanten over aanvullende of gerelateerde producten

Heb je vragen over MailChimp ?

Laat het ons weten! Wij helpen je graag verder.
Vul onderstaand formulier in of bel direct 053-7503030

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.