Blog

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing
 

 

 

 

 

 

 

Mailchimp ondersteuning via Montix HELPDESK

Vanuit onze helpdesk zorgen wij voor Mailchimp ondersteuning. Gebruik je Mailchimp sporadisch en wil je weer even wegwijs worden gemaakt in de nieuwste functies? Volg dan een workshop ter opfrissing.

Maak je al langer gebruik van Mailchimp en wil je kijken hoe je de nieuwe functies van Mailchimp Pro kunt integreren in je Woocommerce webshop? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen adviseren.

Voor welk soort vragen kun je ons inschakelen:

  • integratie van Mailchimp in je website (WordPress of Typo3)
  • inrichten van Mailchimp
  • geschikte lijsten aanmaken
  • ontwerp van templates
  • importeren van grote (kleine mag ook) hoeveelheden adresgegevens
  • separeren van lijsten tbv A/B testen
  • inrichten van Google Analytics ter ondersteuning van je externe linken
  • schrijven van teksten
  • verzorgen van volledige campagnes
  • opmaak van nieuwsbrieven
  • verzenden van je nieuwsbrieven

Workshop Mailchimp

We helpen je graag op weg met deze sterke emailmarketing-tool. Wat kun van de workshop Mailchimp verwachten:

  • basis uitleg werking Mailchimp
  • zelf lijsten beheren
  • zelf campagnes aanmaken
  • hoe ga je om met afbeeldingen
  • wat is het belang van een goed onderwerp
  • wat is het belang van een goede afzender
  • tips over verzendtijden
  • tips over de opmaak zodat je een zo hoog mogelijk aantal clicks behaalt
icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

Meer weten over:

reCAPTCHA is required.