Blog

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

 

 

 

 

 

 

 

MailChimp strategie

MailChimp maakt het je makkelijk: veel uitleg over de werking staat direct op de website beschikbaar. Helder en zeer snel eigen te maken. Daarnaast veel gerelateerde informatie over goede verzendmomenten, een goede adressenlijst, verplichtingen t.a.v. dubbele opt-in, goede indicaties om je resultaten te kunnen benchmarken, etc.
Dus het is nu nog alleen een kwestie van doen! Dat is ook zo, zoals wel vaker. Wie bedenkt de volgende items, wie zorgt voor aantrekkelijke teksten en afbeeldingen en wie smeedt het geheel samen tot een nieuwsbrief die beter scoort dan het branche-gemiddelde qua openen en doorklikken?

Wat is de belangrijkste taak voor jouw bedrijf? Het verzamelen van relevante informatie voor jouw klanten. Vakkennis heb je immers in huis, verkopers kennen je klanten, de markt-ontwikkelingen rondom jouw producten of diensten worden door jullie nauwlettend gevolgd.

MailChimp Strategie en de praktijk

Wat doen wij graag voor je: ondersteunen bij het bedenken van je aanpak. Daarnaast helpen we je in de praktijk met elk onderdeel waar jij geen tijd of geen mankracht voor hebt om elke keer op tijd de nieuwsbrieven de deur uit te krijgen.

Heb je vragen over MailChimp strategie?

Laat het ons weten! Wij helpen je graag verder.
Vul onderstaand formulier in of bel direct 053-7503030

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.