Blog

Voor WordPress, WooCommerce, Typo3 en Online Marketing

 

 

 

 

 

 

 

Situatie-schets

Online verkopen en jouw team:
Je hebt de afgelopen jaren diverse online activiteiten ontplooid en misschien al 3 versies van je website laten bouwen. 1 onderdeel lukt altijd: je budget is aan het einde van het jaar verbruikt, maar de resultaten hullen zich in nevelen.

De vragen:

  • Waar is budget en tijd in gaan zitten?
  • Waar is het beste resultaat uitgekomen?
  • Waar zitten de zwarte gaten: waar weet je niet hoeveel tijd en geld het heeft gekost en wat het resultaat is geweest?

Oplossingen:

  • Doelen bepalen
  • KPI’s bepalen
  • Dashboards (her-)inrichten
  • Monitoren en bijsturen

Middelen:

  • Je team (je eigen mensen en externen)
  • Goede tooling
  • Strakke en haalbare planning

Benodigde ondersteuning bepalen

Meest gevraagde support:

  • Strategisch meedenken
  • Dashboards inrichten
  • Maandelijkse rapportages
  • Team begeleiden op planning, kwaliteit en inzicht
  • Grafische ondersteuning
  • Technische support
icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.