E-mailmarketing voor WooCommerce

Next Level met MailChimp
 

 

 

 

 

 

 

Woocommerce en Mailchimp:

eenvoudige en flexibele integratie.

Mailchimp logo

Automatisch klanten aanmelden met WooCommerce en Mailchimp, incl. diverse opt-in instellingen waardoor dit aan de internationale opt-in eisen voldoet. Optioneel kan de klant aan een bepaalde groep worden toegevoegd bij het aanmaken van een bestelling of bij het afronden ervan.

Wat kan Mailchimp binnen Woocommerce 

  • klanten aanmelden na het aanmaken van een bestelling
  • klanten aanmelden na het afronden van een bestelling
  • klanten aanmelden na het voltooien van een bestelling
  • interesse-groepen aanmaken en klanten daarvoor selecteren/aanmelden op basis van hun lijst keuze


Opt-in instellingen

  • Dubbele opt-in support (controle of de e-mail met de dubbele opt-in vraag is verstuurd)
  • Als optie een opt-in checkbox op de checkout pagina


Stuur e-mails op basis van klantgegevens en

koop-geschiedenis

Gebruik de gegevens uit je e-commerce platform Woocommerce om te segmenteren binnen Mailchimp. Zoals het aantal aankopen, het bedrag dat is uitgegeven of de soorten producten die zijn gekocht. Wees hierdoor heel specifiek en relevant voor je klant.

Geniet van het gebruiksgemak 

Zeker als je gewend bent aan het eenvoudige werken in WordPress en Woocommerce is Mailchimp een welkome aanvulling. Het is niet alleen voor jezelf makkelijk maar ook voor je collega’s. Daardoor kun je in je team taken verdelen en je  e-mailmarketing tot een succes maken.

Krijg inzage in de resultaten door de statistieken vanuit

Mailchimp

Uiteraard monitor je het klikgedrag t/m het conversiepunt. Maar Mailchimp levert zelf al veel relevante data aan de hand waarvan je je campagnes verder kunt optimaliseren.

Installatie en gebruiksklaar maken

Neem contact met ons op om de integratie te bespreken: 053 7503030 of via info@montix.nl

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.