Met WordPress hoog in Google

Welk cms kies jij?

 

 

 

 

 

 

 

WordPress voor de beste positionering bij Google:

de basis voor al je latere online marketing inspanningen.

Keuze van het juiste web-cms, deel 2

  • Wil je de grootste kans op de hoogste positionering?
  • Wil je gebruiksgemak?
  • Wil je een webshop?
  • Wil je snel inspelen op actuele situaties?
  • Wil je snel je site of shop kunnen aanpassen?

Kies dan voor WordPress, eventueel met WooCommerce, voor de webshop.

  • Koppel snel en zeer uitgebreid met MailChimp
  • Voer constant verbeteringen door middels A/B testen
icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.