Zelfstanding

Met ondersteuning

 

 

 

 

 

 

 

Zo zelfstandig mogelijk

De kracht van je eigen website/shop optimaliseren

Het belang van zoveel mogelijk zelf de medewerkers ook de online verkoop laten managen:

  • Weten waar de uitdagingen liggen
  • Strategische keuzes zelf bepalen
  • Leveranciers alleen voor support

Uitdagingen
Als je zelfstandig je online kansen wilt ontdekken en oppakken heb je kennis in huis nodig. Deze moet ook nog geborgd zijn zodat kennis niet letterlijk wegloopt.

Werkwijze nu
Online “gebeuren” wordt extern ingekocht/geoutsourced. Hierdoor ontstaat er intern te weinig kennis van “online” waardoor keuzes aan de hand van aangedragen advies gemaakt worden. Veel gehoorde frustratie die hierdoor ontstaat is dat het duur is voor een relatief laag netto resultaat.
Dit veranderd direct als je de kennis in huis hebt en met meerdere mensen het “online gebeuren” oppakt. Het duurt dan nog enige tijd voor het besef van wat belangrijk is tot in alle gelederen doordringt. Maar hierdoor wordt wel het fundament gelegd voor een lange, duurzame, aanpak van “online”.

Keuze WordPress met Divi thema draagt bij aan zelfstandigheid
Wil je met vrijwel geen technische kennis zoveel mogelijk zelf je website qua opbouw en indeling kunnen beheren, dan zijn oplossingen zoals het Divi thema een gouden greep. Dit thema werkt op basis van WordPress dat ook een lage leercurve kent en veel flexibiliteit meebrengt.

Naast alle online marketing activiteiten, adverteren op Facebook, communiceren via de diverse Social Media kanalen ed is de website de basis van de online aanwezigheid. Hoe meer je deze naar je eigen hand kunt zetten hoe effectiever deze zal blijken te zijn.

Online zelfstandig: een milestone

Ben je op zoek naar ondersteuning om de juiste beslissingen te kunnen nemen? Neem gerust contact op voor een afspraak: 053 7503030 of via marko@montix.nl

icon2

Meer te weten komen over Wordpress?
Volg dan onze workshop.

Must read over online marketing

Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads

Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search, lees onze uitgebreide uitleg van doelgroepen en zie welke jij allemaal in kan stellen!

Lees meer

ValueTrack Parameters instellen

Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne, advertentiegroep, en zoekterm informatie, kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien. Ontdek wat je met ValueTracking kan doen!

Lees meer

7 User Flow Tips voor jouw Webdesign

Het doel van iedere website is om de bezoeker te overtuigen om jouw producten en services te kopen. Dit doel kan echter niet bereikt worden als jouw website niet gebruiksvriendelijk is. Een groot deel hangt af van de user flow of gebruikersstroom. Lees in 7 tips hoe jij jouw gebruiksvriendelijkheid kan optimaliseren.

Lees meer

reCAPTCHA is required.