Sterke eigen visuals
Animatie, fotografie, iconen, video
Het belang van eigen visuals
Stockmateriaal, foto’s, video’s, animaties, iconen. Alles kun je in prima kwaliteit kopen. Dat is vooral voor de snelheid en het budget goed. Maar onderscheidend is toch echt eigen materiaal.
De boodschap ondersteunen door goede, krachtige, visuals
Een persoonlijke presentatie geeft vertrouwen. Het maakt de boodschap tot jouw boodschap. Dus hier geldt zeker dat aandacht alles mooier maakt! Of je nou stockmateriaal als basis neemt, bijvoorbeeld voor de iconen kan dat handig zijn, dan is het aanpassen van de kleuren naar de eigen huisstijlkleuren een minimale stap. Beeldmontages, van foto’s en video, met eigen materiaal er bij in, maakt het al een stuk meer eigen.
Een goede voorbereiding betekent ook dat bijvoorbeeld de fotografie goed gebrieft kan worden. Locatie, uitstraling, uitsnede, sfeer, omgeving, formeel of informeel. Met slechts enkele details onderstreep je je boodschap en zet je een geheel eigen beleving neer.
- Sfeer
- Beleving
- Persoonlijk
- Vertrouwen
Jasje dasje, “u” of “je”?
De omgangsvormen zoals je die ook in het bedrijf of binnen de doelgroep herkent zet je in voor de online uitingen. Alles sluit op elkaar aan: degeen die persoonlijk kennis komt maken, of die het product aanschaft, herkent in alle details jouw bedrijf. Daarin zit de opbouw van wat voor jou een fan kan worden.
Wat hebben visuals met het proces rondom online marketing te maken?
Een strakke planning, weten wanneer en waarvoor de visual gebruikt gaat worden. Uitsnedes, toevoegingen, aanpassingen voor het specifieke medium. Het team dat de visuals maakt is in nauw contact met de andere teamleden die zich met de diverse online marketing activiteiten bezig houden. Daardoor kunnen zij hun productieproces optimaliseren. Zo kun je in korte tijd toch de juiste boodschap brengen. Dus ook hier geldt: waarom, hoe, wat en wie, wanneer, waarvoor?
MEER OVER Creatie
Aanpassingen en uitbreidingen
Aanpassingen en uitbreidingen Haal het beste uit je bestaande website!Aanpassingen en uitbreidingen Haal het beste uit je bestaande website!Voor WordPress, WooCommerce en Typo3 Voor elke website de besteuitbreidingen en aanpassingen Externe databronnen koppelen...
Waarom heeft Typo3 een roadmap?
Eye Tracking is een handig hulpmiddel om je doelgroep beter te leren kennen. Het laat namelijk zien waar de doelgroep op let en naar kijkt. Hierdoor krijg je een goed beeld van hoe je je website of je advertentie het beste kunt inrichten.
Start met een WordPress webshop
Doorgroeien met jouw Wordpress webshopEen goede start is het halve werk Het juiste thema Flexibel Snel aan te passen Voor site en shop AMP integratie De juiste hosting Snelheidsoptimalisatie Dagelijkse backups Wekelijkse updates SSL certificaat De...
