Online Marketing

Social Media

Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.

Online Marketing

Social Media

Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.

Onderdeel van de 360 graden fullservice aanpak

Social Media gebruikt iedereen. De een heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireerd en triggerd ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.

360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als FullService Digital Agency helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.

marko-portret-klein

STRATEGISCH EN TECHNISCH ADVIES

Marko van den Berg

Spontaan en toch consistent

Met een strategisch plan en de juiste uitvoering is deze mix van volledig geregiseerde berichten en advertenties tegenover de spontane berichten ijzersterk. Daarmee ontstaat de olievlek, de fans, de spontane reacties. 

UI / UX

  • Branding versterkend
  • Drempel-vrij

Een prettige ervaring, meer emotie en gevoel dan in harde cijfers uit te drukken.


Maak het helder en daarmee makkelijk:

  • Snel herkenbaar
  • Ook voor kleurenblinden
    (8% van de mannen!)
  • Overzichtelijk

CONVERSIE

  • Verwachtingen waar maken
  • Herkenning vergroten
  • Vertrouwen versterken

Begrijpt de bezoeker de navigatie? Wordt de essentiële informatie begrepen? Volgt interactie?


Ook design is een continu-proces:

  • Meten
  • Bijsturen
  • Blijven optimaliseren

De belangrijkste verandering (die je niet meer waarneemt!)

Weet je nog wanneer de eerste iPhone op de markt kwam? Dat was in 2007. En waarom was dit zo belangrijk voor de socials? Dat zie je om je heen: mobiel heeft pas de doorslagegevende duw aan social gegeven.

De wijze waarop de verschillende kanalen worden gebruikt veranderd. De behoefte veranderd. Integratie van social met je werkomgeving zoals Facebook met zowel WhatsApp als Facebook for Business maken het naadloos in gebruik voor zowel privé als zakelijk. Nieuwe mogelijkheden komen op de markt en dat biedt vaak extra kansen als het nieuw is.

LinkedIn producten
LinkedIn is net begonnen met het uitrollen van de mogelijkheid om producten en diensten rechtreeks op LinkedIn aan te bieden. Hierdoor kun je je positie versterken door naast de website je aanwezigheid op LinkedIn verder uit te bouwen.

Genoeg argumenten om social te integreren in het proces
Koppelingen, creatie van content, een goede strategie en een goede executie. Dit heb je al lopen voor het reguliere onderhoud van de website, de eigen basis die je volledig onder controle hebt. Integreer in dit proces slim en efficiënt je socials!

WebDesign als continue proces

VERNIEUWEN EN VERBETEREN

Nieuwe inzichten, nieuwe gebruikersgroep, veranderend aanbod. De wereld staat niet bepaald stil, dus ook de visuele doorontwikkeling van de website niet.

Content managen, het proces bepaalt het succes

Daarom zijn er content-marketeers

Planning is één, spontane acties en vooral ook reacties geven leven in de brouwerij! Snel kunnen schakelen in de hele keten naast de kracht van consistentie is wat je wilt.

Een stelling die voor succes zorgt:

Aandacht maakt alles mooier

Je voelt het verschil, de kwaliteit. Zonder dat je er met woorden of heftige kleur-accenten extra zwaar de nadruk op hoeft te leggen. Of het nou om budget, middenmoot of topklasse gaat!

Blogberichten

marko-portret-klein

Strategisch en technisch advies

Marko van den berg

Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: info@montix.nl

Neem contact op

reCAPTCHA is required.