Support WordPress

  • Problemen? Wij lossen ze op!
  • Snelle reactie binnen 4 uur
  • Duidelijkheid over de kosten
typo3-support-montix-icoon

Stel je vraag

Rana Güney
Wordpress specialist

reCAPTCHA is required.

WordPress Support mogelijkheden

  • Constante support
  • Blijvende monitoring
  • Hosting en wekelijkse updates
  • Toekomstige problemen voorkomen? Wij doen een volledige check-up

Werkwijze

Via ons ticketsysteem kun je je vraag of probleem bij ons melden, maar natuurlijk kan dit ook gewoon telefonisch of via de e-mail. Zo kunnen jij en je team altijd terecht voor vragen en ondersteuning van WordPress bij een echte WordPress support specialist. Jouw vraag wordt met veel zorg en toewijding doorgebriefd aan de desbetreffende specialist die het beste bij jouw vraag past. De eerste reactie mag je van ons binnen 4 uur verwachten.

Nadat jouw vraag in behandeling is genomen, maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Deze communiceren we met jou zodat jij altijd op de hoogte bent van de voortgang. Online kan er worden meegekeken met onze activiteiten en kan er akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse support bij WordPress nodig? De WordPress helpdesk zorgt ervoor dat jij van alle informatie voorzien bent. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Afspraken

Door middel van een Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken gemaakt. Zo worden er onder andere afspraken gemaakt over de te leveren diensten en de bereikbaarheid van de diensten.

Uren voor WordPress Support kunnen vooraf middels een strippenkaart worden ingekocht of achteraf worden verrekend.

Door de duidelijke afspraken met Montix weet elke partij waar ze aan toe zijn!

WordPress support

Een goed CMS-systeem vraagt om een goede ondersteuning en een professionele aanpak. Het is van belang dat de updates en upgrades uitgevoerd blijven worden om zo te zorgen dat de veiligheid en de score van de site gewaarborgd blijft.

Montix, de WordPress specialist, is de aangewezen partij om jou te ondersteunen bij het beheren van jouw WordPress website. De WordPress specialist, Montix, kan je ook ondersteunen bij al je technische vragen, zoals koppelingen met externe systemen of data migratie. Bij onze afdeling WordPress support kun je al je WordPress gerelateerde vragen kwijt. De betreffende specialisten zorgen voor een concreet antwoord waar je mee verder kunt.

Strippenkaart

Wanneer je direct WordPress ondersteuning nodig hebt, kun je het beste gebruik maken van onze strippenkaart. Hiermee kun je zelf bepalen hoeveel uur support je nodig hebt en lopen de kosten dus nooit ongemerkt op. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens je vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij aanpassingen door.

Aanpak van de WordPress support helpdesk

1: Bepalen benodigde support

Heb je een technisch probleem, content probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen, doelen en vragen. Daarna berekenen we hoeveel tijd nodig is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Is jouw website nog niet bij Montix in beheer? Geen probleem. Om snel te kunnen beginnen stemmen we de toegang af met jou en maken dan een kopie waarmee we aan de slag te gaan.

3: Vraag oplossen

Op deze afgeschermde omgeving bekijken we wat het probleem is en lossen deze op.

4: Na akkoord live zetten

Na akkoord gaat deze nieuwe versie live.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd aan aanpassingen en oplossingen, zal een advies gegeven kunnen worden over hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Zo kunnen we jou helpen!

Voor WordPress support zijn wij op verschillende manieren beschikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Strippenkaart support WordPress

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het strippenkaartsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur. Strippenkaart bestellen? Klik hier

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met de WordPress Helpdesk? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support WordPress, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

Support@montix.nl

WordPress supportvragen kun je ook per e-mail versturen.  Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze WordPress helpdesk.

Klinkt goed?