Typo3 support

Voor al je vragen rondom Typo3!
Direct contact

De Typo3 helpdesk:

Technische ondersteuning

Alles waar jij tegenaan loopt:

  • Functionaliteit toevoegen
  • Upgrades doorvoeren
  • Data-koppelingen realiseren
  • Gebruikersrechten inregelen
  • Intranet toevoegen

 

Bediening van Typo3

Haal meer uit je website:

  • “Hoe werkt dit ook alweer”
  • Het menu aanpassen
  • Formulieren zelf toevoegen
  • Afbeeldingen op de juiste grootte
  • Tabellen ook responsive goed werkend

 

Hulp bij het beheer

Hands on:

  • Teksten plaatsen
  • Afbeeldingen en video’s plaatsen
  • Content plan maken
  • Verouderde content opruimen

 

Aanpak van de helpdesk

Stap 1: Bepalen gewenste support

Zit je eenmalig met een vraag of wil je op regelmatige basis op de Montix helpdesk terug kunnen vallen? Evt kunne we een SLA (Service Level Agreement) vastleggen hiervoor.

Stap 2: Benodigde toegang tot de site regelen

Kan er een extra gebruiker worden aangemaakt, is toegang tot de core installatie nodig, is overleg met de host nodig, etc.

Stap 3: Vraag oplossen

Op een afgeschermde omgeving of middels preview de vraag oplossen

Stap 4: Na akkoord live zetten

Pas na het definitieve akkoord gaat het live. Daarvoor kan in preview modus of in een afgeschermde omgeving worden gewerkt.

Stap 5: Advies voor vervolg

Op basis van hetgeen er is uitgevoerd een advies hoe dit de volgende keer voorkomen kan worden.

Helpdesk Typo3

Ondersteuning:

Daar waar nodig:

  • Als je te druk bent
  • Als je het overzicht kwijt bent
  • Als je vragen hebt

 

Workshop en handleiding

Gebruik je site optimaal:

  • Workshop als opfrisser
  • Workshop voor de nieuwste versie
  • Compacte handleiding op maat

 

Typo3 kennisbank

Bewustwording en keuzes maken:

  • Haal je alles uit je site?
  • Is Typo3 het juiste cms?
  • Heb je advies nodig?

 

Deze klanten gingen je voor:

Landgoed de Holtweijde

Janssen de Jong bouw

Carlina's restaurant

Technische SEO

  • Snelheidsoptimalisatie
  • URL structuur optimaliseren
  • Pagina-structuur optimaliseren
  • Navigatie optimalisatie
  • UX optimalisatie

 

Content SEO

  • Teksten optimaliseren
  • Afbeeldingen optimaliseren
  • Zoekwoorden toepassing optimaliseren
  • Leesbaarheid van pagina’s optimaliseren

 

Webshop (door)starten: advies

Heb je een webshop in een onhandig of kostbaar cms en ben je op zoek naar een betere oplossing? Of ben je al een tijd online aan het verkopen maar wil je een professionaliseringsslag maken? Kijk dan eens naar WooCommerce, de WordPress Webshop!

Meer over een webshop starten in onze kennisbank

Hulp nodig?

De Typo3 helpdesk staat voor je klaar!

Must read over Typo3

Typo3 koppelen aan externe systemen

            Typo3 koppelen aan externe systemen Het maakt je website direct meer dynamisch. Je kunt met data 2 kanten op: Naar je website toe Vanuit je website naar een extern systeem Waarom een koppeling...

Lees meer

Typo3 of WordPress

            Typo3 of WordPress? De keuze van het juiste web-cms. Werk je al een tijd met Typo3 en zie je of hoor je vaak praten over het gemak en de snelheid van WordPress? Of wil je graag je website aanpassen en loop...

Lees meer

Typo3 corporate cms

            Typo3 Korte omschrijving: Typo3 corporate cms. Hiermee positioneert Typo3 zich meteen als oplossing voor middel grote tot grote websites die evt. in meer talen en evt. met een grotere redactie worden...

Lees meer

Typo3 support

Montix Typo3 support kun je in vier typen support verdelen:
Kennisoverdracht
Technische ondersteuning
Online marketing support
Redactionele support

Lees meer

Typo3 meest stabiele web-cms

Kiezen van een web-cms.
Typo3 meest stabiele web-cms binnen de open source systemen. De gehele opzet van Typo3 is gericht op het opzetten van een grote site, eventueel in meerdere talen.

Lees meer

Actuele berichten in je mailbox: