Wat als het even niet werkt
WooCommerce problemen

Strategisch en technisch advies
Marko van den Berg
Wat doen als WooCommerce even een probleem heeft?
Zoals alle software kan ook bij WooCommerce wel eens een probleem optreden. Dat gebeurt niet vaak. Helemaal niet vaak: 1x in de 2 jaar is een redelijke inschatting.
Wat kun je dan doen?
Teruggaan naar de meest recente backup, de plugin die voor problemen zorgt uitschakelen of een versie terug zetten? Je zult moeten kijken waar het probleem zit en dan een oplossing zoeken die voor zo min mogelijk downtime van de webshop zorgt en voor zo min mogelijk verlies aan lopende bestellingen!
Dit is in de praktijk soms even veel werk maar wel goed te doen. Zonder of vrijwel zonder dat de gebruikers, je klanten, daar iets van merken. Daarvoor heb je wel een structuur nodig waarmee je de software kunt beheren. En het allerbelangrijkste: snel identificeren van de aard en herkomst van het probleem. Dit begint natuurlijk bij de melding dat er een issue is.
Een greep uit het werk van Montix:

Landgoed de Holtweijde

Motorkledingvoordeel

Restaurant Carlina's

Vragen of hulp nodig?
Voor alle WordPress en Typo3 sites
Meer over online marketing
Veelgestelde vragen
Geregeld komen er vragen van klanten binnen over design, inhoud en conversies. Wij zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Wij helpen je graag verder, dus neem gerust contact met ons op.
Traffic op je website is meer dan alleen de traffic
Meer verkeer op jouw website Wat doet dit met jouw site? Als je na al je SEO-inspanningen of door de juiste SEA/SMA acties duidelijk meer verkeer op je site krijgt, dan gebeurd er meteen een heleboel met je...
MailChimp voorwaarden en de AVG
Vanaf 15 mei 2019 heeft Mailchimp wijzigingen aangebracht aan hun voorwaarden en prijsbeleid. De belangrijkste wijziging is het feit dat Mailchimp niet langer de maandelijkse kosten baseert op het aantal subscribers.