SUPPORT

Vanaf nu goed geregeld!

montix-icon-wordpress-2

WordPress support

Vanaf nu goed geregeld!

Aanvragen

montix-icon-woocommerce-1

WooCommerce support

Webshop support

Aanvragen

montix-icon-typo3-1

Typo3 support

Updates, hosting, uitbreidingen

Aanvragen

montix-icon-boek

Handleidingen en workshops

Zodat je zelf weer verder kunt

Opzoeken

Website support goed geregeld

Ondersteuning voor jouw hele team

Via, tickets, e-mail en telefoon kunnen alle betrokken medewerkers ondersteuning aanvragen.

  • Eerste reactie meestal binnen 4 uur
  • Binnen 1 tot 2 werkdagen inhoudelijke reactie op vraag
  • Alles dat binnen 2 uur kan worden opgelost wordt opgepakt
  • Kost het meer tijd dan is er eerst overleg
marko-portret-klein

STRATEGISCH EN TECHNISCH ADVIES

Marko van den Berg

De 4 support pijlers

montix-icon-digitalmarketing4

SLA, Service Level Agreement

Hoe, wat en wanneer
Standaard SLA

De standaard SLA van Montix is vaak al ruim voldoende: binnen 1 tot 2 werkdagen wordt jouw vraag opgepakt. Afhankelijk van de omvang en complexiteit kan deze binnen dezelfde termijn al zijn opgelost of je krijgt hiervoor de planning door. Dan weet je waar je aan toe bent.

Uitgebreide SLA

Wil je ook buiten kantooruren dringende vragen kunnen stellen die dan worden opgepakt? Dan kun je kiezen voor een uitgebreide SLA. 

montix-icon-digitalmarketing4

Strippenkaart

Overzicht en kosten in de hand

Werk je met een groter team die lek support vragen moet kunnen stellen? Wil je je budget bewaken? Dan is een strippenkaart handig en nog voordelig ook!
Werkwijze:
Met een strippenkaart werkt het als volgt: elke aanvraag die binnen 2 uur verwerkt kan worden wordt direct opgepakt. Voor aanvragen waarvoor meer tijd nodig is wordt eerst een kostenopgave gedaan. Pas na akkoord worden deze werkzaamheden opgepakt. Als de strippenkaart vol is wordt d elijst gedeeld en kan iedereen achteroaf ook nog precies zien wat er is gedaan.
Geldigheid:
Een strippenkaart is 1 jaar geldig.
Voordelig:
Bij een strippenkart gaat het om vooraf afgenomen uren. Daarop geldt een korting van 10%.

Strippenkaart aanvragen

montix-icon-digitalmarketing4

Support Center voor nog meer gemak en ondersteuning

Alles overzichtelijk bij elkaar.
Je huisstijlhandboek, je logo in diverse varianten, diverse documenten en al je beeldmateriaal verzameld op 1 plek. Voor iedereen binnen je organisatie toegankelijk die hiermee moet kunnen werken. Via het Support Center kun je over alles beschikken wat je centraal nodig hebt om aan de website te werken.

Toegang tot Support Center regelen

montix-icon-digitalmarketing4

Handleidingen en workshops

Om je kennis op te frissen of om snel van start te gaan
Handleidingen.

Voor de diverse platformen en gebruikte technieken onderhoud Montix algemene en compacte handleidingen. Specifieke aanpassingen of toepassingen binnen een website worden middels een aanvullend pdf document bijgehouden. Zo kan iedereen snel aan de slag of even zijn kennis opfrissen.
Voor WordPress is de Divi handleiding die ook middels video wordt ondersteund een belangrijke ondersteuning.

Onze handleidingen

Workshops

Is de materie nieuw voor je? Ken je wel een ander cms, maar WordPress, WooCOmmerce of Typo3 nog niet? Of wil je gewoon even een opfris-workshop? Een workshop op maat of over algemene functies is zo geregeld! Deze workshops worden altijd ondersteund door een handleiding: achteraf makkelijk als naslagwerk.

Zo kunnen we jou helpen!

Korte lijnen, heldere planning en op meerdere manieren bereikbaar.
Financieel overzicht.

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem

Altijd beschikbaar en je kunt de reacties teruglezen. Makkelijk en overzichtelijk.

Vanuit het ticketsysteem krijg je geautomatiseerd antwoord als de status van jouw ticket veranderd: zo ben je steeds op de hoogte. Oudere tickets blijven in het overzicht beschikbaar en kunnen eventueel weer worden opgestart.

Klinkt goed?
montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

“Een beller is sneller”? Voor telefonisch contact zijn wij bereikbaar op werkdagen van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Het proces:
Nadat je jouw vraag per telefoon hebt doorgegeven gaat deze hetzelfde traject in als alle andere support aanvragen: er wordt gekeken naar de omvang en complexiteit. Daarmee wordt de planning gemaakt. Zo wordt jouw vraag binnen 1 tot 2 werkdagen beantwoord.

Klinkt goed?
montix-icon-digitalmarketing4

support@montix.nl

Stel jouw support vraag via de mail: dan kun je eventuele bijlages of linken meesturen. Handig voor meer complexe vragen: als er meer uitleg nodig is bellen wij je altijd terug. Binnen de 1 tot 2 werkdagen heb je antwoord op jouw support vraag.

Klinkt goed?
marko-portret-klein

Strategisch en technisch advies

Marko van den berg

Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: info@montix.nl

reCAPTCHA is required.

WEBSITE SUPPORT BLOGS