Website workshops
Wil je samen met ons werken aan jouw online succes?
Website workshops
Wil je samen met ons werken aan jouw online succes?
Zelf je website beheren
Wil je zelf je website kunnen beheren of statistieken kunnen lezen? Met een workshop over jouw CMS systeem leer je alle ins en outs over het beheren van je eigen website. Zo kun je straks zelf aan de slag om je pagina’s te verbeteren en je website uit te bouwen! Na afloop krijg je een handige handleiding mee gericht op jouw workshop.

Workshops

WordPress
Leer over één van de meest gebruikte CMS applicatie ter wereld.
- Onderhoud van je website
- Google Analytics
- Schrijf blogs
- Leer over relevante plugins

Typo3
- Pagina’s bewerken
- Afbeeldingen en video’s importeren
- Integratie van social media
- Menu aanpassen
- Inzicht krijgen in de data

Woocommerce
In de workshop WooCommerce leer je optimaal gebruik te maken van dit platform.
- Beheer producten
- Ontvang marketing tips
- Beheer rapportage
- Omgaan met voorraadbeheer
Leer meer over jouw website
Snel meer online verkopen
Snel meer verkopen Wil je binnen één maand meer online resultaat?Snel meer verkopen Wil je binnen één maand meer online resultaat?Ben je bereid flink aan de slag te gaan? Of ons aan het werk te zetten en kritisch naar huidige activiteiten te...
Google Ads pakketten
Google Advertenties Google Ads pakketten Onze Google Ads specialisten werken hard mee om bedrijven zo goed mogelijk te ondersteunen met Google Ads.Google Advertenties Google Ads pakketten Onze Google Ads specialisten werken hard mee om bedrijven zo goed mogelijk te...
Google Ads
Beste startpositie Google Ads Bovenaan in Google wanneer jij dat wilt. Met adverteren op Google (Google Ads) bereik je gericht jouw doelgroep.Beste startpositie google ads Bovenaan in Google wanneer jij dat wilt. Met adverteren op Google (Google Ads)...
Dé Google Ads Specialisten voor Adverteren in Google
Google Ads (voorheen Google AdWords) zorgen ervoor dat uw bedrijf haar zichtbaarheid vergroot binnen de zoekmachine van Google. Advertenties in Google helpen uw bedrijf om de hoogste posities te pakken en daarmee aandacht te trekken van potentiële klanten.
Google Ads | Second Opinion
Google Ads Gratis second opinion Bestaande Google Ads CheckGoogle Ads Gratis second opinion Bestaande Google Ads CheckWeet u zeker of uw Google Ads het maximale rendement behalen? Of denkt u dat het toch nog beter kan? Wij adviseren...
Gratis Google Ads kostenberekening
Google Ads Gratis google ads kostenberekeningGoogle Ads Gratis google ads kostenberekeningWilt u kijken of Google Ads een goede investering is? Wilt u meer inzicht in de mogelijke kosten van Google Ads? Vraag dan gratis en...
Snel meer online verkopen
Meer resultaat Snel meer online verkopen Vraag nu direct aan.Meer resultaat Snel meer online verkopen Vraag nu direct aan.Bel 053 750 30 30 of maak gebruik van het formulier:Vraag het een specialist Sophie van der...
Snel meer resultaat
Snel meer resultaat Direct aanvragenSnel meer resultaat Direct aanvragenBel 053 750 30 30 of maak gebruik van het formulier:Vraag het een specialist Sophie van der PluijmMet trots werken wij o.a. voor
Google’s belang in snelheid
In Google’s need for speed heeft Google developers op WordPress gezet om dit belangrijkste cms sneller te maken en mobiel nog meer te optimaliseren.
Meest gebruikte devices
Wil je weten wat de meest gebruikte devices zijn? En op welke apparaten je website of webshop zou moeten werken? Bekijk dan de lijst hieronder met de meest gebruikte tablets en mobiele telefoons.
Hoog in Google
Google scoort inderdaad ongekend hoog wat het gebruik van zijn zoekmachine betreft. Vergeet echter niet dat allerlei andere kanalen ook als zoekmachine werken.
Kiezen voor long tail of short tail zoekwoorden?
Je wilt als ondernemer met jouw website of webshop hoog scoren in de zoekresultaten van google en het liefst ook nog op zoekwoorden die flink wat bezoekers naar de website trekken.
Gratis bezoekers
De SERP (Search Engine Result Page) is de belangrijkste indicator hoe goed jouw website vindbaar is online. Iedereen wil op de eerste pagina terechtkomen en dan nog het liefst op de eerste positie.
Interne Zoekopdrachten instellen
Vele websites maken gebruik van een zoekbalk in de website. Het maakt producten of services vinden een stuk makkelijker. Voor een website is het echter ook goed om te weten wat er gezocht wordt op de website.
Bijzondere pieken in website verkeer
In sommige gevallen krijg je verkeer van een interessante bron en kun je hier slim op inspelen ter verbetering van je resultaten op de website. In andere gevallen betreft het minder fijne verklaringen zoals bijvoorbeeld een trafficbot.
Online marketing verschillen tussen grote en kleine bedrijven
Voor goede online marketing heb je heldere doelen nodig. Zonder doel, enkelvoud of meervoud, kun je niet richten. Online is er veel ruimte opgeslokt door partijen die elke techniek inzetten om zichtbaar te zijn.
CTR Verhogen met Rich Snippets
De strijd om op te vallen binnen zoekmachines is erg fel. Bedrijven zoeken altijd manieren om op te vallen tussen concurrenten. Als ondernemer moet je daar in deze online wereld ook aan denken.
Google Display: Effectief adverteren met Banners
Een belangrijk onderdeel van Google Ads is adverteren in het Display Netwerk van Google. Vele bedrijven maken gebruik van banners om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te vergroten.
Google Ads Strategie voor Webshops
Aan de basis van ieder Google Ads account hoort een zorgvuldig doordachte strategie te staan, vooral bij webshops. Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken.
ValueTrack Parameters instellen
Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien.
Google Ads: haal Voordeel uit Laag Zoekvolume
Wanneer je deze zoekwoorden instelt is er echter een kans dat dit als ‘laag zoekvolume’ naar boven komt. Hoe moet je omgaan met laag zoekvolume? En hoe kun je hier met jouw Google Ads op inspelen?
Google Ads Conversies aansturen
Google Ads is een investering die goed moet worden onderhouden. Het doel is immers om aankopen of leads te genereren, ook wel bekend als conversies. We willen deze conversies halen, maar dat is nog niet zo simpel.
Relevanter Verkeer met Doelgroepen in Google Ads
Wil je relevanter verkeer naar de website halen met Google Ads? Dan kun je jouw Google Ads optimaal inzetten met het gebruik van doelgroepen. Van remarketing banners tot Google Search.
Website sneller indexeren in Google
Als je voor jouw bedrijf een nieuwe website hebt laten maken, dan wil je dat deze goed wordt geïndexeerd. Gebeurt dit niet, dan zal jouw website niet tevoorschijn komen in de zoekmachine van Google.
WordPress voor de beste positionering bij Google
WordPress voor de beste positionering bij Google: de basis voor al je latere online marketing inspanningen. Wil je gebruiksgemak? Wil je snel inspelen op actuele situaties? Wil je snel je site kunnen aanpassen?
A/B testen met big data
Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data.
Veelvoorkomende zoekvraag
Webbouwer gezocht voor een WordPress website met ingebouwde webshop. Liefst in de buurt, voor regelmatig persoonlijk contact, snel beschikbaar ivm zsm oppakken van de werkzaamheden.
internetbureau strategie bepalen
Als internetbureau zijn wij jouw centrale plek van waaruit je overzicht hebt over je online activiteiten en resultaten. We richten dashboards in zodat jij snel de voor jou belangrijke info vindt.
Tips voor het verbeteren van je website
Met welke verwachting komt de bezoeker naar je website? Nog concreter: waar heeft hij op geklikt en op welke pagina komt hij terecht?
Traffic op je website is meer dan alleen de traffic
Als je na al je SEO-inspanningen of door de juiste SEA/SMA acties duidelijk meer verkeer op je site krijgt, dan gebeurd er meteen een heleboel met je site.
Mobile first
Dit is natuurlijk al een hele tijd gaande, dat je je website en webshop vooral voor de mobiele gebruiker geschikt maakt. Althans, voor velen is dit de meest logische aanpak.
Google Ads voor de Feestdagen
Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken. Google Ads is geen uitzondering van de regel. Het begint allemaal met een succesvolle strategie!
Waarom is seo zo interessant?
Hoog in Google, hiermee wordt tot nu toe de positie op de zoekresultatenpagina van Google bedoelt, is het doel van heel veel websites.
MailChimp strategie
Wat is de belangrijkste taak voor jouw bedrijf? Het verzamelen van relevante informatie voor jouw klanten.
Mailchimp ondersteuning
Maak je al langer gebruik van Mailchimp en wil je kijken hoe je de nieuwe functies van Mailchimp Pro kunt integreren in je Woocommerce webshop?
Veelgestelde vragen
Geregeld komen er vragen van klanten binnen over design, inhoud en conversies. Wij zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Wij helpen je graag verder, dus neem gerust contact met ons op.
SEO voor WooCommerce
SEO voor WooCommerce.
Naast maatwerkplugins, koppelingen met ERP systemen ed kunnen wij je helpen bij het optimalizeren van je WordPress Webshop op basis van WooCommerce.
Mailchimp dubbele opt-in
Mailchimp blijft voor Europa veilig: Als jouw webshop zich op de Europese markt richt, dan blijft de dubbele opt-in standaard aan staan.
Google advertenties verdwijnen
De zoekresultaten zoals we deze kennen van Google zijn niet meer. Sinds vorige week toont Google geen advertenties meer aan de zijkant van de zoekresultaten maar alleen aan de boven en onderkant van de zoekresultaten.
Zo zelfstandig mogelijk
Het belang van zoveel mogelijk zelf de medewerkers ook de online verkoop laten managen:
Weten waar de uitdagingen liggen
Strategische keuzes zelf bepalen
Leveranciers alleen voor support
Online verkopen en jouw team
Online verkopen en jouw team:
Je hebt de afgelopen jaren diverse online activiteiten ontplooid en misschien al 3 versies van je website laten bouwen.
Webshop starten naast fysieke winkel(s)
Daar waar de pure online ondernemers de stap zetten richting de bakstenen variant, is er online nog plek voor de gevestigde orde van de fysieke winkels.
MailChimp internetbureau
Grafische ontwerpen en opzetten van templates voor elke doelgroep separaat. Bij Montix praat je met een fullservice MailChimp internetbureau.
MailChimp voorwaarden en de AVG
Vanaf 15 mei 2019 heeft Mailchimp wijzigingen aangebracht aan hun voorwaarden en prijsbeleid. De belangrijkste wijziging is het feit dat Mailchimp niet langer de maandelijkse kosten baseert op het aantal subscribers.
MEER WETEN OVER

Nieuwe website

WordPress

WooCommerce
