Typo3 ondersteuning

Voor al je vragen over Typo3

Updates en upgrades

~

Extra beveiliging

Snellere website

Maatwerk uitbreidingen

l

Template aanpassingen

Typo3 support via de helpdesk

Typo3 is een complex CMS (content management systeem) dat vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een betrouwbare partner die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. Zowel de techniek als het gebruik van Typo3 geven veel mogelijkheden om een uitgebreide, eventueel meertalige of met een intranet uitgebreide website op te bouwen. Welke Typo3 support heb jij nodig?

Check-up
Werkt de website nog naar behoren? Hoe staat de beveiliging ervoor? Is de snelheid nog goed genoeg? En hoe scoort jouw website eigenlijk op SEO gebied? Zijn de nieuwste updates geïnstalleerd? Wij kijken en denken graag met je mee doormiddel van een Typo3 check-up.

Beheer content
Ben je opzoek naar een externe partij die content kan beheren en kan verbeteren? Ook dit kan via Montix. Denk hierbij o.a. aan SEO optimalisatie waarbij content wordt aangepast en geschreven om zo goed mogelijk te scoren in zoekmachine resultaten. En heb je dan support voor typo3 nodig, dan zijn wij altijd bereikbaar.

Technische SEO
Als Typo3 specialist weten wij als geen ander hoe belangrijk een sterke technische SEO voor je website is. Het zorgt niet alleen voor een betere site score, maar zorgt bijvoorbeeld ook voor snellere laadtijden en een betere structuur binnen jouw website zodat zoekmachines deze beter kunnen crawlen (eenvoudig leesbaar voor zoekmachines).

Upgrade naar de nieuwste versie
Dat websites altijd moeten draaien op de meest recente versies is een feit. Worden websites niet regelmatig bijgewerkt met de laatste updates dan ontstaan er beveiligingsrisico’s. Dit kan veel nare gevolgen hebben die voorkomen hadden kunnen worden. Of denk je er wellicht aan om je Typo3 website over te zetten naar WordPress? Ook hier helpen wij je bij Montix graag bij.

Hosting
Wil je graag dat Montix jouw aanspreekpunt wordt voor Typo3 support? Of wil je dat wij de hosting van jouw Typo3 website voor jouw regelen? Geen probleem. Wij zorgen voor het gehele plaatje en overleggen samen met jou zodat wij jouw wensen kunnen meenemen in de uiteindelijke hosting van jouw website.

Ben je al klant en wil je direct een ticket aanmaken? Stuur dan een mail naar: tickets@montix.nl.

seo-optimalisatie-wordpress

Helpdesk Typo3

Typo3 support vraagt om specialisten.

Wat heb jij nodig:


 
Hosting optimalisatie?
 Updates en upgrades?
 Maatwerk uitbreidingen?
Concrete antwoorden voor je SEO?
Uitleg over de werking van Typo3?
 Extra beveiliging, bijv. ivm cookiewet of AVG?
Overige support voor Typo3?

Bel voor een afspraak:
053 7503030

Aanpak van de Typo3 helpdesk:

Stap 1: Bepalen gewenste Typo3 support

Zit je eenmalig met een vraag of wil je op regelmatige basis op de Montix helpdesk terug kunnen vallen? Evt kunnen we een SLA (Service Level Agreement) vastleggen hiervoor.

Stap 2: Benodigde toegang tot de site regelen

Er zal eventueel een extra gebruiker moeten worden aangemaakt, toegang tot de core installatie gegeven worden en er moet bekeken worden of eventueel overleg met de host nodig is om overige zaken te regelen.

Stap 3: Vraag oplossen

Op een afgeschermde omgeving of middels preview de Typo3 support vraag oplossen.

Stap 4: Na akkoord live zetten

Pas na het definitieve akkoord gaat het live. Daarvoor kan in preview modus of in een afgeschermde omgeving worden gewerkt.

Stap 5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd qua typo3 verbeteringen en oplossingen zal een advies gegeven worden hoe dit de volgende keer voorkomen kan worden.

WooCenter

Typo3 migratie naar WordPress

WordPress is het meest gebruikte CMS. Dit betekent dat velen het systeem al kennen en er al eens mee hebben gewerkt. Daarnaast is WordPress in de afgelopen jaren uitgegroeid naar een systeem dat als volledig CMS ingezet kan worden. Flexibel, in veel gevallen voordeliger dan Typo3 en vooral dus bij een grotere groep reeds bekend. Daardoor staat bij de opdracht-eisen voor een nieuwe website steeds vaker dat WordPress de basis moet zijn.

Heb jij nou een Typo3 website en/of Typo3 webshop die je om dezelfde redenen wilt omzetten naar WordPress?
Als het een grotere website is, een site met veel inhoud en eventueel ook in meerdere talen, dan is dit geen eenvoudige klus. Maar het kan wel!

Let daarbij op de volgende punten:

  • overzetten van alle data (alle inhoud: teksten, afbeeldingen, pdf’s etc)
  • integratie van alle bestaande functies, waaronder evt speciale formulieren
  • opzet van een nieuwe of aangepaste lay-out

Het overzetten van de data kan meestal voor tenminste een flink deel geautomatiseerd gebeuren. Alle andere zaken zijn handwerk. Als je dat echter gestructureerd en efficiënt inricht, dan is dit prima te doen.

Dus wil je jouw Typo3 website of Typo3 webshop omzetten naar WordPress? Wij inventariseren graag je Typo3 support vraag voor je en wat de impact zal zijn. Tevens bieden wij dan, indien gewenst, een oplossing op maat aan. Liever eerst meer informatie over deze CMS? Lees dan hier verder.

Typo3 ondersteuning via de helpdesk:

Support

Technische ondersteuning

Alle technische aanpassingen:

  • Functionaliteit toevoegen
  • Upgrades doorvoeren
  • Hosting optimaliseren
  • Veiligheid verbeteren
  • Data-koppelingen realiseren
  • Maatwerk uitbreidingen
  • Gebruikersrechten inregelen
  • Intranet toevoegen
  • Aanpassingen tbv AVG doorvoeren
checkteken

Hulp bij het beheer

Haal meer uit je website, hands-on:

  • Teksten plaatsen
  • Afbeeldingen en video’s plaatsen
  • Sitestructuur optimaliseren
  • Pagina’s aanmaken
  • Het menu aanpassen
  • Formulieren toevoegen
  • Afbeeldingen optimaliseren
  • Contentplan maken

Klant aan het woord:

heisterkamp

Montix is een prettige partij om mee samen te werken. Het is een klein team met kennis van zaken. Het fijne is dat je ze altijd kan bellen, het contact is persoonlijk, je bent geen nummer. Zaken worden snel opgepakt en er is een fijne terugkoppeling. Ook wordt er goed meegedacht en wordt er goed gekeken naar de wens van de klant. Je kan goed merken dat ze niet voor de duurste oplossing willen gaan, maar voor de beste oplossing voor de klant. De prijzen die gehanteerd worden zijn goed, voor de prijs die je betaalt ben je verzekerd van snelle communicatie en vakwerk. Wat ik fijn vond aan de samenwerking is dat Montix ook openstond voor kritiek, dingen die wij niet goed vonden lopen werden snel opgepakt en gekeken hoe we dit konden verbeteren. Al met al, een goede partner voor je website waar je op kunt bouwen en op kunt vertrouwen.”

Cindy Ooijik

Deze bedrijven gingen je voor met een Typo3 website:

 

nieuweweme-klantenpagina

Nieuwe Weme

Typo3 kracht:
8 websites op 1 installatie!

Heisterkamp

Heisterkamp

Typo3 kracht:
8 talen!

Zwanenberg

Zwanenberg

Typo3 kracht:
4 websites op 1 installatie!

Stel jouw vraag aan de Typo3 supportdesk:

reCAPTCHA is required.