WooCommerce offerte

Vrijblijvend aanvragen

WooCommerce offerte

Vrijblijvend aanvragen

WordPress webshop offerte

Ontvang gratis en vrijblijvend jouw offerte:

  • Inzicht in de stappen
  • Inzicht in de mogelijkheden
  • Inzicht in de kosten
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Meer dan 11 jaar ervaring

Meer info over WooCommerce

Jouw WooCommerce offerte op maat

reCAPTCHA is required.
  • Offertes aanvragen is gratis & vrijblijvend

Gratis en vrijblijvend uw offerte ontvangen voor het opzetten van een nieuwe webshop met WordPress en WooCommerce

Op basis van uw aanvraag kijken wij of we nog extra informatie nodig hebben en nemen wanneer nodig contact met u op. Wanneer wij over alle noodzakelijk informatie beschikken brengen wij een vrijblijvende offerte uit.

Kosten nieuwe webshop laten maken
De kosten voor een eigen webshop zitten in de volgende onderdelen:

  • Wat zijn de gewenste functies?
  • Zijn de teksten en beeldmateriaal al gereed?
  • Hoeveel algemene pagina’s zijn er?
  • Hoeveel producten zijn er en zijn dit complexe producten (maten, kleuren, veel gerelateerde producten, etc)?
  • Zijn er koppelingen mogelijk met bestaande kassasystemen, voorraad- (en prijs) beheersystemen, facturatiesystemen, etc?
  • Zijn zaken als logo, doelgroepen, aanpak online marketing ed al ingevuld?
Het start met een goed plan

Het plan moet alle genoemde onderdelen bevatten zodat het geheel op elkaar aansluit. De structuur van de webshop, de opbouw, heeft ok invloed op de SEO (de organische vindbaarheid). De indeling van de pagina, het soort content en ook de wijze waarop deze op de pagina wordt geplaatst, heeft veel invloed op de conversie. En alleen met gedegen online marketing kan het geheel een succes worden.

Responsive (mobiel geschikte) webshop
Standaard gaan wij uit van een responsive webshop. Dit is voor websites al sinds jaren niet anders. Uiteraard zijn er meer mogelijkheden om de gebruikerservaring van de mobiele gebruiker te verbeteren: Responsive betekent dat de website op elk device/apparaat goed functioneert.

Niet elke webshop of website heeft de mobiele gebruikers als belangrijkste doelgroep. Zeker als de webshop voor zakelijke producten is zullen de belangrijkste bezoekers eventueel juist via desktop de webshop bezoeken en tot koop overgaan.