WOOCOMMERCE Support

  • Binnen 4 uur reactie op jouw vraagstuk
  • Ervaring met de meest complexe problemen
  • Waarborging van kwaliteit
  • Efficiënt en transparant
typo3-support-montix-icoon

Stel je vraag

Thijs
WooCommerce Specialist

reCAPTCHA is required.

WooCommerce Support Mogelijkheden

  • Hosting incl. updates en upgrades
  • Beveiliging
  • Maatwerk aanpassingen
  • Ondersteuning

WooCommerce problemen oplossen

Wens je een betrouwbare en transparante partner in te schakelen voor WooCommerce support? Wij bieden de juiste ondersteuning als het gaat om een gezonde groei van jouw organisatie. Om dit te kunnen realiseren is het van groot belang dat WooCommerce feilloos functioneert. Bij onze Woocommerce helpdesk kun je al je WooCommerce vragen kwijt. Daar waar er niet direct een antwoord kan worden gegeven wordt je vraagstuk doorgezet naar de betreffende specialist, waarna je een concreet antwoord krijgt waar je mee verder kunt.

Strippenkaart

Direct ondersteuning nodig? Maak direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee kan een X aantal uren aan support worden afgenomen. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij, als WooCommerce helpdesk, zaken uit.

Aanpak

Wij helpen je met een strategisch plan, zorgen samen voor een S.M.A.R.T. jaarplan dat feitelijk een grote to-do lijst is met projecten en taken en vooral meet-momenten.

Wij zijn sinds jaren bezig met o.a. op WordPress gebaseerde websites. Daar is in de afgelopen jaren ook WooCommerce bijgekomen. Dit e-commerce systeem heeft zich inmiddels ontwikkeld tot het meest populaire webshopsysteem en de inzetbaarheid is dan ook enorm gegroeid. Vandaar dat wij de overstap hebben gemaakt van Magento en in het verleden zelfs VirtueMart en volledige maatwerk webshops naar een WooCommerce webshop hebben overgezet.

Koppelingen

Het voordeel van een WooCommerce webshop zijn de vele beschikbare plugins. Heb je behoefte aan een koppeling met Exact ten behoeve van voorraadbeheer, prijzen en productomschrijvingen? Wij kunnen je verder helpen middels een oplossing die wij inmiddels op de plank hebben liggen of middels maatwerk specifiek voor jouw situatie. Wij bieden WooCommerce support en denken graag met je mee.

Klant aan het woord

Landgoed de Holtweijde

“Er wordt geluisterd naar onze wensen en deze worden snel opgevolgd en vertaald. Wij zagen direct aan de voorkant het resultaat en dat niet alleen, we konden er ook gelijk zelf mee werken. Montix denkt niet alleen na over webdesign, maar ook over bijvoorbeeld integratie van onze andere online tools als MailChimp voor de nieuwsbrieven en social media. Kortom: we kunnen Montix van harte aanbevelen aan iedereen die niet alleen de professionaliteitsslag wil maken, maar ook niet afhankelijk wil zijn van een externe partij!” – Holtweijde

janssen-de-jong-case-montix

Zo kunnen we jou helpen!

Voor WooCommerce support zijn wij op meerdere manieren bereikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem support WooCommerce

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het ticketsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met de helpdesk WooCommerce? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support WooCommerce, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

Support@montix.nl

Support WooCommerce vragen kunnen via de e-mail worden verstuurd. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze WooCommerce helpdesk.

Klinkt goed?