Doorgroeien met jouw WordPress Webshop!

Ja, help mij optimaliseren

Drie groeikansen:

Functionaliteiten

  • Koppeling met ERP
  • Koppeling met kassasysteem
  • Andere betaalmodule
  • Betere factuur

Usability

  • Beleving verbeteren
  • A/B testen
  • Gebruikerstest
  • Aanpassen pagina-indeling

SEO optimalisatie

  • SEO analyse
  • Optimaliseren trefwoorden
  • Technische seo optimalisatie
  • Content seo optimalisatie

Deze klanten gingen je voor

Landgoed de Holtweijde

Janssen de Jong bouw

Carlina's restaurant

Aanpak

Stap 1: Is je doelgroep helder?

Heb je al helder wie jouw product of dienst nodig heeft? Kun je 3-5 personen omschrijven die typisch jouw klant zouden kunnen zijn? Dit helder neerzetten geeft de focus voor de stappen hierna.

Stap 2: Zoekwoorden lijst bepalen

De juiste zoekwoorden bepalen. Zoekwoorden die ook daadwerkelijk door jouw doelgroep worden gebruikt en zoekwoorden met voldoende zoekvolume om ook daadwerkelijk verkeer naar je site te krijgen!

Stap 3: Strategie bepalen

Hoe ga je je doelgroep naar je site sturen, hoe verleid je bezoekers om juist bij jou te kopen? Ken je je usp’s en ubp’s? Met de juiste mix kan je jouw doelen bereiken.

Stap 4: Website optimaliseren

Waar zitten de knelpunten op dit moment? Is dat de laadtijd van de gehele site of haken teveel kopers af in het bestelproces? Is de productinformatie optimaal voor de klant? Stroomlijnen met als resultaat voor jou een beter proces en voor de bezoeker een betere beleving van de gehele shop!

Stap 5: Meten = weten

Wekelijks of tenminste maandelijks monitoren wat de veranderingen zijn in resultaat en gedrag. Alleen door te meten weet je wat er verbeterd kan worden.

Stap 6: Concrete resultaten verbeteren

Heldere to-do lijsten voor iedereen zodat jouw WordPress webshop continue wordt verbeterd en uitgebouwd. Meer verfijning zorgt voor een steeds betere beleving!

A/B testen met Google Optimize

Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data. Middels deze nieuwe tool kun je wat je vroeger kon met VWO of Optimizely. Door de grote hoeveel heid data die Google al beschikbaar heeft, maar vooral door de wijze waarop ze met data weten om te gaan, zijn zij in staat om een tool te leveren die de andere ver achter zich laat qua resultaten.

Aan de slag met 's werelds beste tooling

Ja, ik wil doorgroeien met mijn webshop!

Meer voor jouw WordPress Webshop

Magento 2.0 is compleet nieuw

Magento 2.0 Heb jij op dit moment een oudere Magento webshop en kijk je naar de nieuwe versie 2.0? Of wil je een nieuwe webshop laten bouwen met Magento 2.0? Dan is het nu een bijzonder mooi moment om heel goed naar WooCommerce te kijken. Budgetten...

Lees meer

Progressive Web App

Met een “progressieve web app” lever je jouw klanten het volgende voordeel:
Snel: Snelle interactie met vlotte laadtijden, animaties en scrollen
Betrouwbaar: Direct laden ook daar waar je geen goede internetverbinding hebt
Een stap voor: voelt als een app met een top ervaring voor gebruikers

Lees meer