See, think, do, care: hoe bereik je de doelgroep?
Waar is je doelgroep op dit moment mee bezig, waar bereik je ze? Op welk moment bereik je ze? Waar wil je ze bereiken en waarmee?
Het model kort-door-de-bocht:
- Doordat je iets laat zien heb je een eerste contact
- Er ontstaat het besef ofwel de (h)erkenning van een behoefte
- Conversie; aanvraag of aankoop wordt gedaan
- Onderhouden van je klantrelatie (binden en boeien); ambassadeur maken van je klant, etc.
Bij Montix zijn we veel bezig met content maken. Zowel tekst als beeld in al zijn variaties. Dit is een belangrijk onderdeel van digital marketing. Door in te zetten op diverse kanalen kun je je doelgroep inspireren, triggeren en overtuigen.
Wat betekent dit voor je website?
Zorg dat je volledig bent. Het waarom, hoe en wat rondom jouw product of dienst. Inspireren, vertrouwen geven en ultiem een verlangen kweken. Dat je prospect dit wil hebben. Zonder niet meer kan leven of, iets subtieler: een mooier leven heeft met deze dienst.
Denk aan de volledige reis die iemand aflegt vanaf het eerste contactmoment tot aan het gebruik maken van de dienst. Hoe verloopt dit, waar kun je nog toevoegen?
Waardering voor bestaande klanten
Als je klant bent dan wil je ook blijvend profijt hebben van de dienst. Als je als een nummer wordt behandeld of tenminste dat gevoel hebt, dan wordt het verschil naar een andere aanbieder kleiner en wat vooral jammer is: het persoonlijke ontbreekt. Realiseer je dat dat ook voor jou ontbreekt: als je niet meer goed weet wat er bij jouw klant speelt, dan kun je je product of dienst ook niet verder verbeteren voor hem of haar. Deze doorontwikkeling zal ook voor betere herkenbaarheid bij ej toekomstige klanten zorgen: de behoefte verandert immers. Een klant helpt je dus op meerdere onderdelen als jij bereid bent om te luisteren en blijvend meerwaarde te leveren.
Korte samenvatting, advies:
heb oprechte interesse in zowel je prospect, als je bestaande klant. Daar win je allebei mee.
Ons werk
Waar we trots op zijn:
Kips
Chicken Tonight
Pon Logistics
Digital marketing
Maatwerk WordPress Plugins voor Geoptimaliseerde Logistiek in Webshop
Inleiding: Een Webshop van een groeiend e-commercebedrijf, had specifieke operationele uitdagingen op het gebied van logistiek. Hoewel de algemene functionaliteit van hun WordPress website voldeed, realiseerden ze zich dat standaard plugins niet voldeden aan hun...
Van Traditioneel Webdesign naar Pagebuilders op Basis van WordPress
Inleiding: Bij het ontwikkelen van een website zijn er traditioneel twee stappen: het grafische ontwerpproces (vaak in Photoshop) gevolgd door de ontwikkeling door een programmeur. Met de opkomst van pagebuilders op platformen zoals WordPress is dit proces drastisch...
Nog eenvoudiger betalen met iDEAL2.0
iDEAL 2.0. Een nieuwe update die een nog betere ervaring biedt voor zowel online bedrijven als consumenten.

Rana Güney
Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: support@montix.nl