De afgelopen maanden zagen wij bij Montix meerdere keren uitzonderlijk hoge pieken in het aantal bezoekers via ons Google Analytics account. Op 2 juni verdubbelde het aantal bezoekers zelfs. Een dag later kregen wij een interessant mailtje van een marketingbedrijf die onze groei had opgemerkt.
Krijg grip op jouw online verkopen!
ONLINE MARKETING
Je website is de basis. Hier komt alles bij elkaar, alles wat je wilt vertellen en aanbiedt staat hier. Via Social Media laat je je jezelf (je team), je bedrijf, diensten en producten zien. Door online te adverteren haal je de aandacht nog sneller naar je toe.
Haal maximaal resultaat uit je website met online marketing
Je wilt als ondernemer graag het beste uit je website halen. Dat kan met online marketing via een marketing bureau. Maar voordat je daarmee aan de slag kan, zal je jezelf eerst moeten afvragen wat het doel van jouw website is. Wil je alleen mensen aantrekken en naamsbekendheid opbouwen met je website? Of bied je een product aan op je website en zijn conversies voor jou het belangrijkste doel? Afhankelijk van je wensen, kun je een online marketing bureau inschakelen die jou gericht helpt bij doelen zoals meer bezoekers, conversies en inzicht. Wil je het maximale uit je website halen, speel dan op alle drie in. Hieronder lees je hoe Montix jouw bedrijf verder kan helpen.
Strategie
Waarom, hoe, wat 
Google Ads
Zoekmachine advertising 
Google Ads
Pakketten

Meer online verkopen
Kies de juiste aanpak!
SEO optimalisatie
- Technische SEO
- Content SEO
- Linkbuilding
Online adverteren
- Google Ads
- Social Media Advertising
- Optimalisatie
Social Media
- Fans creëeren
- Op actualiteit schakelen
- Conversie optimaliseren
Met trots werken wij oa voor:


DIRECT AAN DE SLAG MET JOUW RESULTAAT:
Stel je vragen direct
En krijg binnen 24 uur antwoord!
* tijdens werkdagen
Checkup
Laat je website checken
op 15 essentiële punten!
Snel meer verkopen?
Binnen 1 maand meer resultaat!
Laat je adviseren
Haal maximaal resultaat uit je website met online marketing
Je wilt als ondernemer graag het beste uit je website halen. Dat kan met online marketing via een marketing bureau. Maar voordat je daarmee aan de slag kan, zal je jezelf eerst moeten afvragen wat het doel van jouw website is. Wil je alleen mensen aantrekken en naamsbekendheid opbouwen met je website? Of bied je een product aan op je website en zijn conversies voor jou het belangrijkste doel? Afhankelijk van je wensen, kun je een online marketing bureau inschakelen die jou gericht helpt bij doelen zoals meer bezoekers, conversies en inzicht. Wil je het maximale uit je website halen, speel dan op alle drie in. Hieronder lees je hoe Montix jouw bedrijf verder kan helpen.




Ik wil meer bezoekers op mijn website
Als marketing bureau begrijpen wij als geen ander dat meer bezoekers voor jouw bedrijf meer omzet kan betekenen. Door het toepassen van onderstaande online marketing punten helpt Montix het aantal bezoekers op je website te verhogen.
Technische SEO
Wij werken aan de structuur van je website. Zo kunnen zoekmachines zoals Google gemakkelijker door je pagina’s zoeken naar content. Daarnaast werken wij ook aan de laadtijd van de pagina’s op jouw website.
Content SEO
Montix helpt jou om de content op jouw website te verbeteren. Aan de hand van metingen en resultaten schrijven wij goed scorende landingspagina’s en blogs. Ook passen wij waar nodig, bestaande pagina’s aan.
Hoog in Google
Onze focus ligt bij het hoog scoren in de zoekresultaten van Google. Door een combinatie van sterke zoekwoorden en bovenstaande SEO technieken toe te passen, helpen wij jou hogerop.
Social Media
Benader je doelgroep niet alleen via je website maar via andere platformen door middel van Social Media Advertising. Resultaat? Meer bezoekers, engagement, naamsbekendheid en conversies.
Klinkt goed?

Ik wil meer conversies halen
Meer verkopen, oftewel meer conversies, is uiteindelijk het doel van je website.
Met onderstaande online marketing punten kunnen wij de kans op meer conversies vergroten.
Relevantie verhogen
Het begint met relevantie. Hoe meer je website inhoudelijk ingaat op de vraag of wens van de bezoeker, des te beter. Doe je dit niet, dan vertrekt je potentiële klant weer van je website. Met als gevolg, hoge bouncerates. Wij optimaliseren content zodat klanten langer blijven, doorklikken en uiteindelijk converteren.
A/B testen
Het uitvoeren van A/B testen is belangrijk bij het bepalen van je doelgroep en de juiste boodschap voor je doelgroep. Wat werkt niet? En nog veel belangrijker: wat werkt wel? Door A/B testen uit te voeren optimaliseren wij content en daarmee de kans op klanten die jouw diensten willen afnemen of producten kopen.
Usability
Hoe gebruiksvriendelijk is jouw website voor bezoekers? Kan een potentiële koper gemakkelijk bij informatie komen waar hij of zij naar op zoek is? Is er een duidelijke structuur en werkt alles naar behoren? Ook hierin denken wij graag met jou mee over navigatie en structuur binnen de website en voeren wij veranderingen door om zo resultaten te verbeteren.
Recensies
Eén van de beste manieren om meer verkopen binnen te halen, is het plaatsen van sterke recensies. Praten mensen lovend over jouw dienst of product, dan wekt dit vertrouwen. En juist vertrouwen is vaak de beslissende factor bij een aankoop. Wij spelen hierop in door de juiste recensies op strategische plekken binnen jouw website te plaatsen.
Klinkt goed?

Ik wil meer inzicht
Een website aanpassen kan tegenwoordig iedereen. Maar de resultaten meten, verbanden zien en aan de hand hiervan aanpassingen maken is een vak op zich. Ook met online marketing geldt: meten is weten.
SEO analyze
Een goede SEO tekst schrijven is een heel goed begin. Maar niet het hele verhaal. Je plaats in de resultaten van zoekmachines kan zakken naarmate andere concurrenten ook meer moeite steken in hun website. Dan is het goed om te kunnen kijken naar je SEO score van teksten en deze te verbeteren en teksten toe te voegen waar nodig om zo weer als beste te scoren in Google.
Google Analytics
“Meten is weten” is natuurlijk niet voor niks een gezegde. Data is ontzettend waardevol. In Google Analytics kan je jouw bezoekers beter leren begrijpen. Welke content wordt het meest bekeken? Welke pagina’s krijgen veel bezoekers maar hebben ook een hoge bouncerate (gebruikers die je website verlaten)? Zo kan jouw website constant verbeterd worden.
Search Console
Van Index- en overzichtsrapporten tot prestatie- en link rapporten, Google Search Console biedt waardevolle inzichten in de prestaties van je website. Zo kan je kijken of Google voldoende toegang heeft tot jouw website, maar ook of er fouten in je website zitten of problemen zijn die moeten worden opgepakt. Kortom, een zeer belangrijke tool bij optimalisatie.
Google Optimize
Met Optimize van Google kan je met een aantal van jouw bezoekers experimenteren naar hun voorkeuren. Zo kan je bijvoorbeeld nieuwe ontwerpen en lay-outs testen. Maar ook de inhoud van je website kan geoptimaliseerd worden door A/B testen of multivariate testen uit te voeren via Optimize. Zo weet je zeker dat je de beste content kiest voor jouw bezoekers.
Klinkt goed?
Aanpak Online Marketing:
Stap 1: Bepalen doelgroep
In kaart brengen wie je concreet wil bereiken.
Stap 2: Zoekwoorden lijst bepalen
Waar wil je op gevonden worden? En wat is het zoekvolume?
Stap 3: Strategie bepalen
Duidelijke online richting en goede samenhang tussen kanalen.
Stap 4: Website optimaliseren
Het website optimalisatie proces kan worden gebruikt om je website te optimaliseren voor Usability en Conversie.
Stap 5: Meten = weten
Compact maandrapport met resultaten en verbeterpunten.
Stap 6: Concrete resultaten verbeteren
Kloppen uitgangspunten nog, worden de juiste verbeterpunten doorgevoerd, zitten we op lijn met de gestelde doelen.
Online Marketing

Technische SEO
De basis moet goed staan:
- Goede hosting
- Geoptimaliseerde techniek
- Alle componenten aanwezig
- Juiste configuratie
- Juiste url’s

Content SEO
Zoekmachineoptimalisatie:
- Goede teksten
- Juiste trefwoorden
- Goede sitestructuur
- Snel te lezen/scannen
- Duidelijke hiërarchie

Social Media
Je online aanwezigheid, voor:
- Linkbuilding
- Fan-building
- Image-building
- Meer verkeer
- Adverterteren

Strategie
Waarom, hoe en wat:
- Inzicht
- Overzicht
- Aanpak bepalen
- Monitoren
- Bijsturen

Monitoring
Overzicht over de prestaties:
- Prestaties zoekwoorden
- Prestaties andere websites
- To-do punten
- Fouten verwijderen
- Kansen in beeld

Academy
Kennisoverdracht:
- Workshops
- Handleidingen
- Kennisbank
- Specifiek voor jouw site
- Voor jouw hele team!
Deze bedrijven gingen je voor met een WordPress website:




Online Marketing Blogs
MailChimp internetbureau
Grafische ontwerpen en opzetten van templates voor elke doelgroep separaat. Bij Montix praat je met een fullservice MailChimp internetbureau.
internetbureau strategie bepalen
Bijsturen, reageren op nieuwe ontwikkelingen in de markt of in het online gebruik van de verschillende middelen. Dashboards.
Online marketing in Twente en omstreken
Montix is gevestigd in Enschede en biedt vanuit hier online marketing in Twente aan als dienst. Wij bieden online marketing in Enschede aan meerdere tevreden klanten en kunnen naast online marketing ook andere zaken oppakken zoals hosting, website en webshop beheer, onderhoud en beveiliging. Wij zien als online marketing bureau in Twente de vraag naar online marketing beheer groeien. En dat is logisch. Je wilt als ondernemer het beste uit je site wil halen. Montix helpt je hierbij graag verder!
Meer weten over:

Nieuwe website

WordPress

WooCommerce
