Krijg grip op jouw online prestaties!

ONLINE MARKETING

Je website is de basis. Hier komt alles bij elkaar, alles wat je wilt vertellen en aanbiedt staat hier. Via Social Media laat je je jezelf (je team), je bedrijf, diensten en producten zien. Door online te adverteren haal je de aandacht nog sneller naar je toe.

Krijg grip op jouw online prestaties!

ONLINE MARKETING

Je website is de basis. Hier komt alles bij elkaar, alles wat je wilt vertellen en aanbiedt staat hier. Via Social Media laat je je jezelf (je team), je bedrijf, diensten en producten zien. Door online te adverteren haal je de aandacht nog sneller naar je toe.

Strategie
Waarom, hoe, wat 

Google Ads
Zoekmachine advertising 

Google Ads
Pakketten

Meer online verkopen

Kies de juiste aanpak!

montix-icon-website

SEO optimalisatie

  • Technische SEO
  • Content SEO
  • Linkbuilding
montix-icon-prijs

Online adverteren

  • Google Ads
  • Social Media Advertising
  • Optimalisatie
montix-icon-optimaliseren

Social Media

  • Fans creëeren
  • Op actualiteit schakelen
  • Conversie optimaliseren
montix-icon-website

SEO optimalisatie

  • Technische SEO
  • Content SEO
  • Linkbuilding
montix-icon-prijs

Online adverteren

  • Google Ads
  • Social Media Advertising
  • Optimalisatie
montix-icon-optimaliseren

Social Media

  • Fans creëeren
  • Op actualiteit schakelen
  • Conversie optimaliseren

MET TROTS WERKEN WIJ OA VOOR

logos-zwart-wit-montix
logos-zwart-wit-montix

DIRECT AAN DE SLAG MET JOUW RESULTAAT

Stel je vragen direct

En krijg binnen 24 uur antwoord!
* tijdens werkdagen

Checkup

Laat je website checken
op 15 essentiële punten!

Snel meer verkopen?

Binnen 1 maand meer resultaat!
Laat je adviseren

Haal maximaal resultaat uit je website met online marketing

 

Je wilt als ondernemer graag het beste uit je website halen. Dat kan met online marketing via een marketing bureau. Maar voordat je daarmee aan de slag kan, zal je jezelf eerst moeten afvragen wat het doel van jouw website is. Wil je alleen mensen aantrekken en naamsbekendheid opbouwen met je website? Of bied je een product aan op je website en zijn conversies voor jou het belangrijkste doel? Afhankelijk van je wensen, kun je een online marketing bureau inschakelen die jou gericht helpt bij doelen zoals meer bezoekers, conversies en inzicht. Wil je het maximale uit je website halen, speel dan op alle drie in. Hieronder lees je hoe Montix jouw bedrijf verder kan helpen.

online-marketing-bezoekers-rond

Ik wil meer bezoekers op mijn website

Als marketing bureau begrijpen wij als geen ander dat meer bezoekers voor jouw bedrijf meer omzet kan betekenen. Door het toepassen van onderstaande online marketing punten helpt Montix het aantal bezoekers op je website te verhogen.

Technische SEO


Wij werken aan de structuur van je website. Zo kunnen zoekmachines zoals Google gemakkelijker door je pagina’s zoeken naar content. Daarnaast werken wij ook aan de laadtijd van de pagina’s op jouw website.

Content SEO


Montix helpt jou om de content op jouw website te verbeteren. Aan de hand van metingen en resultaten schrijven wij goed scorende landingspagina’s en blogs. Ook passen wij waar nodig, bestaande pagina’s aan.

Hoog in Google


Onze focus ligt bij het hoog scoren in de zoekresultaten van Google. Door een combinatie van sterke zoekwoorden en bovenstaande SEO technieken toe te passen, helpen wij jou hogerop.

Social Media


Benader je doelgroep niet alleen via je website maar via andere platformen door middel van Social Media Advertising. Resultaat? Meer bezoekers, engagement, naamsbekendheid en conversies.

online-marketing-conversies-rond

Ik wil meer conversies halen

Meer verkopen, oftewel meer conversies, is uiteindelijk het doel van je website.
Met onderstaande online marketing punten kunnen wij de kans op meer conversies vergroten.

Relevantie verhogen


Het begint met relevantie. Hoe meer je website inhoudelijk ingaat op de vraag of wens van de bezoeker, des te beter. Doe je dit niet, dan vertrekt je potentiële klant weer van je website. Met als gevolg, hoge bouncerates. Wij optimaliseren content zodat klanten langer blijven, doorklikken en uiteindelijk converteren. 

A/B testen


Het uitvoeren van A/B testen is belangrijk bij het bepalen van je doelgroep en de juiste boodschap voor je doelgroep. Wat werkt niet? En nog veel belangrijker: wat werkt wel? Door A/B testen uit te voeren optimaliseren wij content en daarmee de kans op klanten die jouw diensten willen afnemen of producten kopen.

Usability


Hoe gebruiksvriendelijk is jouw website voor bezoekers? Kan een potentiële koper gemakkelijk bij informatie komen waar hij of zij naar op zoek is? Is er een duidelijke structuur en werkt alles naar behoren? Ook hierin denken wij graag met jou mee over navigatie en structuur binnen de website en voeren wij veranderingen door om zo resultaten te verbeteren.

Recensies


Eén van de beste manieren om meer verkopen binnen te halen, is het plaatsen van sterke recensies. Praten mensen lovend over jouw dienst of product, dan wekt dit vertrouwen. En juist vertrouwen is vaak de beslissende factor bij een aankoop. Wij spelen hierop in door de juiste recensies op strategische plekken binnen jouw website te plaatsen.

online-marketing-inzicht-rond

Ik wil meer inzicht

Een website aanpassen kan tegenwoordig iedereen. Maar de resultaten meten, verbanden zien en aan de hand hiervan aanpassingen maken is een vak op zich. Ook met online marketing geldt: meten is weten.

SEO analyze


Een goede SEO tekst schrijven is een heel goed begin. Maar niet het hele verhaal. Je plaats in de resultaten van zoekmachines kan zakken naarmate andere concurrenten ook meer moeite steken in hun website. Dan is het goed om te kunnen kijken naar je SEO score van teksten en deze te verbeteren en teksten toe te voegen waar nodig om zo weer als beste te scoren in Google.

Google Analytics


“Meten is weten” is natuurlijk niet voor niks een gezegde. Data is ontzettend waardevol. In Google Analytics kan je jouw bezoekers beter leren begrijpen. Welke content wordt het meest bekeken? Welke pagina’s krijgen veel bezoekers maar hebben ook een hoge bouncerate (gebruikers die je website verlaten)? Zo kan jouw website constant verbeterd worden. 

Search Console


Van Index- en overzichtsrapporten tot prestatie- en link rapporten, Google Search Console biedt waardevolle inzichten in de prestaties van je website. Zo kan je kijken of Google voldoende toegang heeft tot jouw website, maar ook of er fouten in je website zitten of problemen zijn die moeten worden opgepakt. Kortom, een zeer belangrijke tool bij optimalisatie.

Google Optimize


Met Optimize van Google kan je met een aantal van jouw bezoekers experimenteren naar hun voorkeuren. Zo kan je bijvoorbeeld nieuwe ontwerpen en lay-outs testen. Maar ook de inhoud van je website kan geoptimaliseerd worden door A/B testen of multivariate testen uit te voeren via Optimize. Zo weet je zeker dat je de beste content kiest voor jouw bezoekers.

Aanpak Online Marketing

Stap 1: Bepalen doelgroep

In kaart brengen wie je concreet wil bereiken.

Stap 2: Zoekwoorden lijst bepalen

Waar wil je op gevonden worden? En wat is het zoekvolume?

Stap 3: Strategie bepalen

Duidelijke online richting en goede samenhang tussen kanalen.

Stap 4: Website optimaliseren

Het website optimalisatie proces kan worden gebruikt om je website te optimaliseren voor Usability en Conversie.

Stap 5: Meten = weten

Compact maandrapport met resultaten en verbeterpunten.

Stap 6: Concrete resultaten verbeteren

Kloppen uitgangspunten nog, worden de juiste verbeterpunten doorgevoerd, zitten we op lijn met de gestelde doelen.

Online Marketing

SEO-Icon-Kader-blauw

Technische SEO

De basis moet goed staan:

  • Goede hosting
  • Geoptimaliseerde techniek
  • Alle componenten aanwezig
  • Juiste configuratie
  • Juiste url’s
SEO-Icon-Kader-blauw

Content SEO

Zoekmachineoptimalisatie:

  • Goede teksten
  • Juiste trefwoorden
  • Goede sitestructuur
  • Snel te lezen/scannen
  • Duidelijke hiërarchie
Kader-SocialMedia-blauw

Social Media

Je online aanwezigheid, voor:

  • Linkbuilding
  • Fan-building
  • Image-building
  • Meer verkeer
  • Adverterteren
strategie

Strategie

Waarom, hoe en wat:

  • Inzicht
  • Overzicht
  • Aanpak bepalen
  • Monitoren
  • Bijsturen
SEO-Icon-Kader-blauw

Monitoring

Overzicht over de prestaties:

  • Prestaties zoekwoorden
  • Prestaties andere websites
  • To-do punten
  • Fouten verwijderen
  • Kansen in beeld
academy

Academy

Kennisoverdracht:

  • Workshops
  • Handleidingen
  • Kennisbank
  • Specifiek voor jouw site
  • Voor jouw hele team!

Deze bedrijven gingen je voor met een WordPress website:

marko-portret-klein

Strategisch en technisch advies

Marko van den berg

Tel: +31 (0)53 750 30 30
E-mail: info@montix.nl

reCAPTCHA is required.

Online Marketing Blogs

Veelgestelde vragen

Geregeld komen er vragen van klanten binnen over design, inhoud en conversies. Wij zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Wij helpen je graag verder, dus neem gerust contact met ons op.

Lees meer

MailChimp voorwaarden en de AVG

Vanaf 15 mei 2019 heeft Mailchimp wijzigingen aangebracht aan hun voorwaarden en prijsbeleid. De belangrijkste wijziging is het feit dat Mailchimp niet langer de maandelijkse kosten baseert op het aantal subscribers.

Lees meer

Meer weten over: