Social media
Online Marketing
Opgenomen in de unieke FullService aanpak, de 360 graden aanpak. Holistisch. Inspirerend, afgestemd en geoptimaliseerd op jouw doelgroep.
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.

SOCIAL MEDIA
ADVISEUR
Nora Yigit
ONDERDEEL VAN DE 360 GRADEN FULLSERVICE AANPAK
Social media gebruikt iedereen. De één heeft er moeite mee, de ander heeft er zijn weg helemaal in gevonden. Naast het persoonlijke deel gaat het om jouw doelgroep. Wat doen ze waar. Wat spreekt ze aan, inspireert en triggert ze. Dan wordt het boeiend om met hen uit te wisselen. Om reacties te krijgen waardoor er leven en beweging komt.
360 graden
Een slim ingericht proces betekent dat je zuinig kunt omspringen met je resources. Dat je met een strakker budget en planning toch doelen kunt bereiken. Als internetbureau helpen wij jou bij het integraal aanpakken en vooral oppakken van de kansen die social media kanalen bieden.
SPONTAAN EN TOCH CONSISTENT
Met een strategisch plan en de juiste uitvoering is deze mix van volledig geregiseerde berichten en advertenties tegenover de spontane berichten ijzersterk. Daarmee ontstaat de olievlek, de fans, de spontane reacties.
DE BELANGRIJKSTE VERANDERING (DIE JE NIET MEER WAARNEEMT!)
Weet je nog wanneer de eerste iPhone op de markt kwam? Dat was in 2007. En waarom was dit zo belangrijk voor de socials? Dat zie je om je heen: mobiel heeft pas de doorslagegevende duw aan social gegeven.
De wijze waarop de verschillende kanalen worden gebruikt veranderd. De behoefte veranderd. Integratie van social met je werkomgeving zoals Facebook met zowel WhatsApp als Facebook for Business maken het naadloos in gebruik voor zowel privé als zakelijk. Nieuwe mogelijkheden komen op de markt en dat biedt vaak extra kansen als het nieuw is.
LinkedIn producten
LinkedIn is net begonnen met het uitrollen van de mogelijkheid om producten en diensten rechtreeks op LinkedIn aan te bieden. Hierdoor kun je je positie versterken door naast de website je aanwezigheid op LinkedIn verder uit te bouwen.
Genoeg argumenten om social te integreren in het proces
Koppelingen, creatie van content, een goede strategie en een goede executie. Dit heb je al lopen voor het reguliere onderhoud van de website, de eigen basis die je volledig onder controle hebt. Integreer in dit proces slim en efficiënt je socials!
Contact
Neem contact op
Contact
Blogberichten
Woocommerce en Mailchimp
Automatisch klanten aanmelden met WooCommerce en Mailchimp, incl. diverse opt-in instellingen waardoor dit aan de internationale opt-in eisen voldoet.
Boekengilde: migratie naar WordPress
De website is gemaakt in het meest populaire CMS WordPress in combinatie met het webshopsysteem WooCommerce!
Google advertenties zullen verdwijnen
De zoekresultaten zoals we deze kennen van Google zijn niet meer. Sinds vorige week toont Google geen advertenties meer aan de zijkant van de zoekresultaten maar alleen aan de boven en onderkant van de zoekresultaten.
Een overzicht voor updates en ondersteuning
Zorg dat je CMS up to date is! Zo blijft je website optimaal functioneren en voorkom je dat de website gehackt wordt. Zo’n lekke website wordt vaak gebruikt voor malware of voor ddos aanvallen of om een phishingsite op te installeren.
De meest gebruikte devices
Wil je weten wat de meest gebruikte devices zijn? En op welke apparaten je website of webshop zou moeten werken? Bekijk dan de lijst hieronder met de meest gebruikte tablets en mobiele telefoons.