Sterke eigen visuals
Animatie, fotografie, iconen, video
Het belang van eigen visuals
Stockmateriaal, foto’s, video’s, animaties, iconen. Alles kun je in prima kwaliteit kopen. Dat is vooral voor de snelheid en het budget goed. Maar onderscheidend is toch echt eigen materiaal.
De boodschap ondersteunen door goede, krachtige, visuals
Een persoonlijke presentatie geeft vertrouwen. Het maakt de boodschap tot jouw boodschap. Dus hier geldt zeker dat aandacht alles mooier maakt! Of je nou stockmateriaal als basis neemt, bijvoorbeeld voor de iconen kan dat handig zijn, dan is het aanpassen van de kleuren naar de eigen huisstijlkleuren een minimale stap. Beeldmontages, van foto’s en video, met eigen materiaal er bij in, maakt het al een stuk meer eigen.
Een goede voorbereiding betekent ook dat bijvoorbeeld de fotografie goed gebrieft kan worden. Locatie, uitstraling, uitsnede, sfeer, omgeving, formeel of informeel. Met slechts enkele details onderstreep je je boodschap en zet je een geheel eigen beleving neer.
- Sfeer
- Beleving
- Persoonlijk
- Vertrouwen
Jasje dasje, “u” of “je”?
De omgangsvormen zoals je die ook in het bedrijf of binnen de doelgroep herkent zet je in voor de online uitingen. Alles sluit op elkaar aan: degeen die persoonlijk kennis komt maken, of die het product aanschaft, herkent in alle details jouw bedrijf. Daarin zit de opbouw van wat voor jou een fan kan worden.
Wat hebben visuals met het proces rondom online marketing te maken?
Een strakke planning, weten wanneer en waarvoor de visual gebruikt gaat worden. Uitsnedes, toevoegingen, aanpassingen voor het specifieke medium. Het team dat de visuals maakt is in nauw contact met de andere teamleden die zich met de diverse online marketing activiteiten bezig houden. Daardoor kunnen zij hun productieproces optimaliseren. Zo kun je in korte tijd toch de juiste boodschap brengen. Dus ook hier geldt: waarom, hoe, wat en wie, wanneer, waarvoor?
MEER OVER Creatie
Advanced shipping tracking
Advanced shipping tracking is een krachtig hulpmiddel voor om logistieke processen te optimaliseren. Het biedt inzicht en controle over de leveringsketen, verbetert klanttevredenheid en versterkt concurrentievoordelen. Met deze technologie kan elk bedrijf strategische voordelen behalen en zijn marktpositie verbeteren.
Gebruik van Git voor Versiebeheer
Git is een krachtige tool voor versiebeheer die het mkb kan helpen om efficiënter, veiliger en professioneler te werken. Met git kunnen teams beter samenwerken, sneller problemen oplossen en nieuwe functionaliteiten ontwikkelen zonder bestaande code te verstoren. Voor succesvol gebruik van git moet men investeren in kennis en automatiseringsprocessen om git optimaal te implementeren en benutten. Deze strategische keuze kan leiden tot concurrentievoordelen in de steeds competitievere online markt.
Implementatie van Schema Markup voor Producten
Schema markup biedt Nederlandse mkb’s een effectieve manier om de online zichtbaarheid en concurrentiepositie te verbeteren. Deze strategie stelt bedrijven in staat hun producten te onderscheiden in zoekresultaten en meer relevante klanten aan te trekken. De implementatie kan uitdagend zijn, maar met de juiste tools en partners is het toegankelijk en waardevol.