Typo3 Support Specialist

Van migratie en systeemkoppelingen tot support, als Typo3 specialist staan wij voor je klaar.

Typo3 Support Specialist

Van migratie en systeemkoppelingen tot support, als Typo3 specialist staan wij voor je klaar.

montix-icon-website

Upgrades en updates

  • Security updates Typo3
  • Updaten extensies
  • Upgraden website
  • Upgraden oude versie
montix-icon-optimaliseren

Uitbreidingen en aanpassingen

  • Koppelingen systemen
  • Toegankelijkheid verbeteren
  • Maatwerk uitbreidingen
  • Template aanpassingen
montix-icon-support

Typo3 support

  • Incompatibiliteitsproblemen
  • Beveiligingsproblemen
  • Website backup
  • Website hosting
  • Ondersteuning
marko-portret-klein

Vraag het een specialist

Thijs Oude Essink Nijhuis

Dit mag je van ons verwachten

Bij Montix hechten wij waarde aan professionaliteit,
kwaliteit en transparantie. 

  • Op werkdagen binnen 2 tot 4 uur reactie.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk.
  • Heldere stappen in plan van aanpak
  • Volledige ondersteuning en advies bij onderhoud.

Werkwijze

Meld je Typo3 uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch. Zo kan je team altijd bij ons terecht voor vragen en ondersteuning wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag zetten wij de vraag uit bij de juiste experts. Reactie mag je van ons binnen 2 a 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse Typo3 support nodig? Wij voorzien wij je van uitgebreide rapportages bij checkups en maandelijks onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Afspraken

Middels een Typo3 Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de geleverde diensten, de kwaliteit hiervan en het aantal uren.

Uren kunnen vervolgens middels een strippenkaart worden ingekocht. Zo betaal je nooit meer dan je hebt ingekocht. Wanneer de strippenkaart bijna op is, geven wij je een seintje zodat je de keus kan maken om een nieuwe strippenkaart te kopen.

Daarnaast berekenen wij tevens kosten op basis van nacalculatie.

montix-icon-maatwerk

Typo3 Maatwerk

Uitgebreide maatwerk mogelijkheden

  • Koppeling met verschillende systemen
  • Filtersystemen voor Typo3
  • Plugins met maatwerk functionaliteit

Klant aan het woord

Janssen de Jong Bouw

“Montix beheert al jaren naar tevredenheid onze websites onderhoudplus.nl en janssendejongbouw.nl. In principe houden we zelf onze websites actueel, maar als het iets te ingewikkeld wordt of bij tijdgebrek, staan ze altijd klaar om ons te helpen.”
janssen-de-jong-case-montix

Met trots werken wij o.a. voor

gemeentezevenaar
hollandia
chicken-tonight
esprit-scholen
kips
gemeente-rheden
ponlogistics
secondhomeinvest
holtweijde
huls
stokerij-sculte
gemeente-enschede
gemeente-brummen
thinkwise
zwanenberg
royalhaskoningdhv
gemeente-barneveld
janssendejongbouw
montix-icon-webdevelopment

Professionele hosting
Typo3 websites

Typo3 hosting is al beschikbaar vanaf €350,-

Typo3 Hosting

350,-

Bevat o.a.

  • Monitoring op hacks
  • Monitoring op blacklisting
  • DDOS aanvallen worden omgeleid
  • Monitoring op snelheid
  • Optionele optimalisatie website dmv caching-systeem

Aanpak van de typo3 helpdesk

1: Bepalen Typo3 support

Heb je Typo3 support nodig? Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Er zal eventueel een extra gebruiker moeten worden aangemaakt, toegang tot de core installatie gegeven worden en er moet bekeken worden of eventueel overleg met de host nodig is om overige zaken te regelen.

3: Vraag oplossen

Op een afgeschermde omgeving of middels preview lossen wij de de Typo3 support vraag op.

4: Na akkoord live zetten

Pas na het definitieve akkoord gaat het live. Daarvoor kan in preview modus of in een afgeschermde omgeving worden gewerkt.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd qua typo3 verbeteringen en oplossingen zal een advies gegeven worden hoe dit de volgende keer voorkomen kan worden.

typo3 support

Typo3 support

Typo3 is een complex CMS (content management systeem) dat vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een betrouwbare partner die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. Zowel de techniek als het gebruik van Typo3 geven veel mogelijkheden om een uitgebreide, eventueel meertalige of met een intranet uitgebreide website op te bouwen.

Montix is de aanwezige plek om jouw vragen te stellen wanneer je Typo3 support nodig hebt. Van data migratie en systeemkoppelingen, tot onderhoud en ondersteuning. Bij onze Typo3 helpdesk kun je al je Typo3 vragen kwijt. Daar waar wij je niet direct van een antwoord kunnen voorzien, zetten wij je hulpvraag door naar de betreffende specialisten waarna je een concreet antwoord krijgt waar je mee verder kunt.

Strippenkaart

Wanneer je direct ondersteuning nodig hebt maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support kan worden afgenomen. Zo betaal je nooit meer dan je aan uren hebt ingekocht. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij zaken uit.

Typo3 Onderhoud

Om bij te blijven met de website is het van belang dat het CMS wordt doorontwikkeld naar de steeds veranderende behoefte. Dit wordt gedaan door een groot internationaal team dat de trends op dit gebied in kaart heeft en doormiddel van vernieuwingen in typo3, het CMS steeds op de nieuwste stand brengt. Daarnaast is het van belang om hackers zo min mogelijk kans te geven, door het systeem zo veilig mogelijk te houden. Dit gebeurt bij software met veiligheidsupdates: de security patches. Dit zijn kleine verbeteringen die nieuw ontdekte gaten in de software dichten.

Check-up

Werkt de website nog naar behoren? Hoe staat de beveiliging ervoor? Is de snelheid nog goed genoeg? En hoe scoort jouw website op SEO technisch gebied? Is de nieuwste Typo3 versie geïnstalleerd? Wij kijken en denken graag met je mee doormiddel van een Typo3 check-up.

Typo3 support in Twente

Ben je specifiek op zoek naar een betrokken Typo3 helpdesk in Twente? Dan ben je bij Montix op het juiste adres. Wij zijn in Enschede gevestigd. Hoewel wij in heel Nederland Typo3 ondersteuning bieden, kan het fijn zijn om een Typo3 expert in de buurt te hebben in geval van nood, of persoonlijk overleg.

Met de juiste Typo3 ondersteuning gaat jouw website zich onderscheiden. Je doelgroep wordt precies zo bedient zoals zij dat verwachten en liefst nog een tandje meer! Onze Typo3 helpdesk helpt je graag verder.

Typo3 Support nodig?

Wij adviseren je graag

Neem contact op

Gevestigd in Klooster Dolphia
Gronausestraat 710 – 0.05
7534 AM Enschede, Nederland

Menu