Typo3 Support

  • Aanpassingen
  • Beveiligingsproblemen
  • Updates en upgrades
  • Hosting incl. backups
  • Ondersteuning

Nu support:

reCAPTCHA is required.

Typo3 Support

  • Aanpassingen
  • Beveiligingsproblemen
  • Updates en upgrades
  • Hosting incl. backups
  • Ondersteuning

Nu support:

marko-portret-klein

Thijs

Typo3 specialist

Dit mag je van ons verwachten

Bij Montix hechten wij waarde aan professionaliteit,
kwaliteit en transparantie. 

  • Op werkdagen binnen 4 uur reactie
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk
  • Heldere stappen in plan van aanpak
  • Volledige ondersteuning en advies bij onderhoud

 

drive-against-malaria-case-montix

Werkwijze

Meld je uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch. Zo kan jij en je team altijd terecht voor vragen en Typo3 ondersteuning wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag wordt de juiste expert ingeschakeld. De eerste reactie mag je van ons binnen 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse support nodig? Wij voorzien je van uitgebreide rapportages bij check-ups en onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Afspraken

Middels een Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de te leveren diensten en de bereikbaarheid daarvoor.

Uren kunnen vooraf middels een strippenkaart worden ingekocht of achteraf worden verrekend.

Door duidelijke afspraken weet zowel jij als je team waar je aan toe bent!

Aanpak van de Typo3 helpdesk

1: Bepalen benodigde support

Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Is jouw website nog niet bij Montix in beheer? Geen probleem. Om vlot aan de slag te kunnen stemmen we de juiste toegang af en maken een werk-kopie waarmee we aan de slag gaan.

3: Vraag oplossen

Op deze afgeschermde omgeving sporen we het probleem op of maken we de gewenste aanpassing.

4: Na akkoord live zetten

Na akkoord gaat deze versie weer live live.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd aan verbeteringen en oplossingen om het probleem op te lossen, zal een advies gegeven worden hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

typo3 support

Typo3 support

Een complex CMS (content management systeem) vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een specialist die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden.

Montix is de aanwezige plek om jouw vragen te stellen wanneer je Typo3 ondersteuning voor je website nodig hebt. Ook voor data migratie en koppelingen met externe systemen kun je bij Montix terecht. Bij onze afdeling support kun je al je website gerelateerde vragen kwijt. De betreffende specialisten zorgen voor een concreet antwoord waar je mee verder kunt. Ook kun je de pagina over Typo3 updates en upgrades bezoeken om hier meer over te lezen.

Strippenkaart

Wanneer je direct Typo3 ondersteuning of support nodig hebt, maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support kan worden afgenomen. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens je vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij aanpassingen door.

Zo kunnen we jou helpen!

Voor Typo3 support zijn wij op meerdere manieren bereikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het ticketsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met ons? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

support@montix.nl

Support vragen kunnen via de e-mail worden verstuurd. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag.

Klinkt goed?

Klant aan het woord

Janssen de Jong Bouw

“Montix beheert al jaren naar tevredenheid onze websites onderhoudplus.nl en janssendejongbouw.nl. In principe houden we zelf onze websites actueel, maar als het iets te ingewikkeld wordt of bij tijdgebrek, staan ze altijd klaar om ons te helpen.”

janssen-de-jong-case-montix