Support Typo3

Bij Montix, de helpdesk Typo3, hechten wij waarde aan professionaliteit bij Typo3 support, kwaliteit en duidelijkheid.

 

  • Op werkdagen binnen 4 uur reactie
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk
  • Heldere stappen in plan van aanpak
  • Volledige Typo3 ondersteuning en advies bij onderhoud
typo3-support-montix-icoon

Nu support

Thijs
Typo3 Specialist

reCAPTCHA is required.

Dit mag je van ons
verwachten

  • Hosting incl. updates en upgrades
  • Waarborgen van veiligheid
  • Maatwerk aanpassingen
  • Template ontwerp en realisatie
  • Ondersteuning
  • Mogelijkheid volledige website check-up

Werkwijze

Meld je uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch. Zo kunnen jij en je team altijd terecht voor vragen en Typo3 ondersteuning van een Typo3 specialist wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag wordt de juiste Typo3 specialist ingeschakeld. De eerste reactie mag je van ons binnen 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse support Typo3 nodig? De Typo3 helpdesk voorziet je van uitgebreide rapportages bij check-ups en onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Afspraken

Middels een Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de te leveren diensten en de bereikbaarheid daarvoor.

Uren voor support Typo3 kunnen vooraf middels een strippenkaart worden ingekocht of achteraf worden verrekend.

Door duidelijke afspraken weet zowel jij als je team waar je aan toe bent!

Klant aan het woord

Landgoed de Holtweijde

“Er wordt geluisterd naar onze wensen en deze worden snel opgevolgd en vertaald. Wij zagen direct aan de voorkant het resultaat en dat niet alleen, we konden er ook gelijk zelf mee werken. Montix denkt niet alleen na over webdesign, maar ook over bijvoorbeeld integratie van onze andere online tools als MailChimp voor de nieuwsbrieven en social media. Kortom: we kunnen Montix van harte aanbevelen aan iedereen die niet alleen de professionaliteitsslag wil maken, maar ook niet afhankelijk wil zijn van een externe partij!” – Holtweijde

janssen-de-jong-case-montix

Aanpak van de Typo3 helpdesk

1: Bepalen benodigde support

Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Is jouw website nog niet bij Montix in beheer? Geen probleem. Om vlot aan de slag te kunnen stemmen we de juiste toegang af en maken een werk-kopie waarmee we aan de slag gaan.

3: Vraag oplossen

Op deze afgeschermde omgeving sporen we het probleem op of maken we de gewenste aanpassing.

4: Na akkoord live zetten

Na akkoord gaat deze versie weer live.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd aan verbeteringen en oplossingen om het probleem op te lossen, zal een advies gegeven worden hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

typo3 support

Typo3 support

Een complex top CMS (content management systeem) vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een Typo3 specialist die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. Kortom, een full-service support Typo3.

Montix, de helpdesk Typo3, is de aangewezen plek om jouw vragen te stellen wanneer je Typo3 ondersteuning voor je website nodig hebt. De Typo3 helpdesk, Montix, staat ook voor data migratie en koppelingen met externe systemen voor je klaar. Bij onze afdeling Typo3 support kun je al je website gerelateerde vragen kwijt. De betreffende specialisten zorgen voor een concreet antwoord waar je mee verder kunt. Ook kun je de pagina over Typo3 hosting bezoeken om meer over te lezen over de hosting en updates en upgrades.

Strippenkaart

Wanneer je direct Typo3 ondersteuning of Typo3 support nodig hebt, maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support Typo3 kan worden afgenomen. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens je vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij aanpassingen door.

Zo kunnen we jou helpen!

Voor Typo3 support zijn wij op meerdere manieren bereikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem support Typo3

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het ticketsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met de helpdesk Typo3? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support Typo3, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

Support@montix.nl

Support Typo3 vragen kunnen via de e-mail worden verstuurd. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze Typo3 helpdesk.

Klinkt goed?