Typo3 Support Specialist

Van migratie en systeemkoppelingen tot support, als Typo3 specialist staan wij voor je klaar.

Typo3 Support Specialist

Van migratie en systeemkoppelingen tot support, als Typo3 specialist staan wij voor je klaar.

montix-icon-website

Upgrades en updates

  • Security updates Typo3
  • Updaten extensies
  • Upgraden website
  • Upgraden oude versie
montix-icon-optimaliseren

Uitbreidingen en aanpassingen

  • Koppelingen systemen
  • Toegankelijkheid verbeteren
  • Maatwerk uitbreidingen
  • Template aanpassingen
montix-icon-support

Typo3 support

  • Incompatibiliteitsproblemen
  • Beveiligingsproblemen
  • Website backup
  • Website hosting
  • Ondersteuning
marko-portret-klein

Vraag het een specialist

Thijs Oude Essink Nijhuis

Dit mag je van ons verwachten

Bij Montix hechten wij waarde aan professionaliteit,
kwaliteit en transparantie. 

  • Op werkdagen binnen 4 uur reactie.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk.
  • Heldere stappen in plan van aanpak
  • Volledige ondersteuning en advies bij onderhoud.

Werkwijze

Meld je uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch: Zo kan je team altijd terecht voor vragen en ondersteuning wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag wordt de juiste expert ingeschakeld. De eerste reactie mag je van ons binnen 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse support nodig? Wij voorzien wij je van uitgebreide rapportages bij checkups en onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Afspraken

Middels een Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de te leveren diensten en de bereikbaarheid daarvoor.

Uren kunnen vooraf middels een strippenkaart worden ingekocht of achteraf worden verrekend.

montix-icon-maatwerk

Typo3 Maatwerk

Uitgebreide maatwerk mogelijkheden

  • Koppeling met verschillende systemen
  • Filtersystemen
  • Plugins met maatwerk functionaliteit

Klant aan het woord

Janssen de Jong Bouw

“Montix beheert al jaren naar tevredenheid onze websites onderhoudplus.nl en janssendejongbouw.nl. In principe houden we zelf onze websites actueel, maar als het iets te ingewikkeld wordt of bij tijdgebrek, staan ze altijd klaar om ons te helpen.”
janssen-de-jong-case-montix

Met trots werken wij o.a. voor

gemeentezevenaar
hollandia
chicken-tonight
esprit-scholen
kips
gemeente-rheden
ponlogistics
secondhomeinvest
holtweijde
huls
stokerij-sculte
gemeente-enschede
gemeente-brummen
thinkwise
zwanenberg
royalhaskoningdhv
gemeente-barneveld
janssendejongbouw
montix-icon-webdevelopment

Professionele hosting

Beschikbaar vanaf €350,- per jaar

Typo3 Hosting

In te richten met o.a.

  • Monitoring op blacklisting
  • DDOS aanvallen omleiden
  • Updates met security patches

Aanpak van de Typo3 helpdesk

1: Bepalen benodigde support

Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Is jouw website nog niet bij Montix in beheer? Geen probleem. Om vlot aan de slag te kunnen stemmen we de juiste toegang af en maken een werk-kopie waarmee we aan de slag gaan.

3: Vraag oplossen

Op deze afgeschermde omgeving sporen we het probleem op of maken we de gewenste aanpassing.

4: Na akkoord live zetten

Na akkoord gaat deze versie weer live live.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd aan verbeteringen en oplossingen om het probleem op te lossen, zal een advies gegeven worden hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

typo3 support

Typo3 support

Een complex CMS (content management systeem) vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een specialist die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. 

Montix is de aanwezige plek om jouw vragen te stellen wanneer je ondersteuning voor je website nodig hebt. Ook voor data migratie en koppelingen met externe systemen kun je bij Montix terecht. Bij onze afdeling support kun je al je website gerelateerde vragen kwijt. De betreffende specialisten zorgen voor een concreet antwoord waar je mee verder kunt.

Strippenkaart

Wanneer je direct ondersteuning nodig hebt maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support kan worden afgenomen. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens je vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij aanpassingen door.

Typo3 Onderhoud

Om bij te blijven met de website is het van belang dat het CMS wordt doorontwikkeld naar de steeds veranderende behoefte. Dit wordt gedaan door een groot internationaal team dat de trends op dit gebied in kaart heeft en doormiddel van vernieuwingen in typo3, het CMS steeds op de nieuwste stand brengt. Daarnaast is het van belang om hackers zo min mogelijk kans te geven, door het systeem zo veilig mogelijk te houden. Dit gebeurt bij software met veiligheidsupdates: de security patches. Dit zijn kleine verbeteringen die nieuw ontdekte gaten in de software dichten.

Check-up

Werkt de website nog naar behoren? Hoe staat de beveiliging ervoor? Is de snelheid nog goed genoeg? En hoe scoort jouw website op SEO technisch gebied? Is de nieuwste Typo3 versie geïnstalleerd? Wij kijken en denken graag met je mee doormiddel van een Typo3 check-up.

Typo3 support in Twente

Ben je specifiek op zoek naar een betrokken Typo3 helpdesk in Twente? Dan ben je bij Montix op het juiste adres. Wij zijn in Enschede gevestigd. Hoewel wij in heel Nederland ondersteuning bieden, kan het fijn zijn om een expert in de buurt te hebben in geval van nood, of voor snel en persoonlijk overleg.

Met de juiste ondersteuning gaat jouw website zich onderscheiden. Je doelgroep wordt precies zo bedient zoals zij dat verwachten en liefst nog een tandje meer! Onze helpdesk helpt je graag verder.

Typo3 Support nodig?

Wij adviseren je graag

Neem contact op