WordPress maatwerk
Op zoek naar maatwerk voor jouw website? Met WordPress maatwerk van Montix is jouw website helemaal pasklaar!
- WordPress maatwerk oplossingen voor problemen
- Reactie binnen 4 uur via ons ticketsysteem
- Transparantie betreft de kosten


WordPress maatwerk mogelijkheden
- Elke werkdag beschikbaar voor support van 9:00 tot 17:30
- Een volledige website check-up
- WordPress maatwerk website dat aansluit op jouw wensen en eisen
Wat houdt WordPress maatwerk precies in?
WordPress maatwerk houdt in dat er iets wordt gemaakt wat precies bij jouw website en jouw wensen past. Dit is bijvoorbeeld een speciale functie of plug-in die alleen jouw website heeft en uniek is voor jou. Zo past deze plug-in of functie helemaal in jouw plan en weet je zeker dat het geoptimaliseerd bij jouw website past.
Problemen oplossen
WordPress maatwerk kan ervoor zorgen dat jouw probleem wordt opgelost. Misschien loop je al een tijdje tegen bepaalde problemen aan en weet je niet hoe dit opgelost kan worden. WordPress maatwerk kan je hierbij helpen en jouw problemen oplossen. Zo maak je het onmogelijke mogelijk en zorg je ervoor dat je alles uit je website haalt wat erin zit. Neem dus gerust contact op bij interesse.
Systemen koppelen
Wanneer je gebruik maakt van WordPress maatwerk maak je de koppeling met systemen veel makkelijker. Bijvoorbeeld wanneer je een voorraadbeheersysteem of een boekhoudsysteem wilt koppelen aan je website, kan je dit realiseren met behulp van WordPress maatwerk. Wij, bij Montix, helpen onze klanten al jaren bij het maken van deze koppelingen en staan klaar om ook jou te helpen.
Maatwerk uitbreidingen voor jouw WordPress website
Montix maakt al jaren diverse eigen uitbreidingen voor het websysteem WordPress. Het uitgangspunt hierbij is steeds het gemak voor het beheren van de website en de informatie en werking die voor de bezoeker zinnig zijn.
Gemak voor het beheer
Een website vraagt veel tijd en aandacht in het beheer. Het verbeteren van de logistiek en het overzicht is één van de eerste onderdelen waar elke webshop die groeit behoefte aan heeft.
Inzicht en gemak voor de bezoeker
Actuele gegevens, meer uitleg over het product, meer gedetailleerde productinformatie, voorraadstatus, sterke visuele presentatie, een heldere afwikkeling van het bestelproces tot en met de informatie totdat het product is ontvangen: allemaal onderdelen die aandacht behoeven en niet standaard in WordPress zitten.
Eigen of standaard plug-ins?
Voor WordPress zijn veel goede plugins beschikbaar om de webshop op maat in te richten. De standaard beschikbare plugins, soms gratis, de betere meestal betaald middels een jaarlijkse licentie, zijn vrij vlot in te zetten. Met wat configuratie en eventueel stylingwerk voor kleuren en lettertypes ben je vaak al wel klaar. Maar je vindt niet altijd een plugin die precies doet wat jij nodig hebt voor jouw webshop. WordPress maatwerk bij Montix is dan de oplossing!
Waarom maatwerk plug-ins?
Soms zijn het kleine aanvullende functies, vaak ook grotere aanpassingen. Hierdoor loop je dus eigenlijk nooit vast; je kunt met WordPress maatwerk altijd de uitbreiding realiseren die nodig is. Wij helpen je daarbij en maken daarmee jouw wensen mogelijk.
Klant aan het woord
Landgoed de Holtweijde
“Er wordt geluisterd naar onze wensen en deze worden snel opgevolgd en vertaald. Wij zagen direct aan de voorkant het resultaat en dat niet alleen, we konden er ook gelijk zelf mee werken. Montix denkt niet alleen na over webdesign, maar ook over bijvoorbeeld integratie van onze andere online tools als MailChimp voor de nieuwsbrieven en social media. Kortom: we kunnen Montix van harte aanbevelen aan iedereen die niet alleen de professionaliteitsslag wil maken, maar ook niet afhankelijk wil zijn van een externe partij!” – Holtweijde
Zo kunnen we jou helpen met WordPress maatwerk!
Voor WordPress support zijn wij op verschillende manieren beschikbaar:

Strippenkaart support WordPress
24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.
Het strippenkaartsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.
Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

Bellen met
053 7503030
Liever telefonisch contact met de WordPress Helpdesk? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.
Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support WordPress, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

Support@montix.nl
WordPress supportvragen kun je ook per e-mail versturen. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze WordPress helpdesk.