De Montix blog
De Montix blog
Digital Marketing
WebDevelopment
Creatie
Onderwerpen
Pagebuilders voor WordPress
Je wilt als ondernemer met jouw website of webshop hoog scoren in de zoekresultaten van google en het liefst ook nog op zoekwoorden die flink wat bezoekers naar de website trekken.
WordPress voor de beste positionering bij Google
WordPress voor de beste positionering bij Google: de basis voor al je latere online marketing inspanningen. Wil je gebruiksgemak? Wil je snel inspelen op actuele situaties? Wil je snel je site kunnen aanpassen?
De ValueTrack Parameters instellen
Google Ads ValueTracking is een geavanceerde manier om gedetailleerde informatie van een bezoeker te krijgen. In plaats van de standaard campagne kun je met ValueTracking ook het specifieke apparaat en de advertentiepositie van de klik zien.
Hoe sterk is het webshop systeem WooCommerce?
Sterk modulair, veel plugins beschikbaar en veel actieve gebruikers, wat een zeer sterke doorontwikkeling mogelijk maakt.
Belang van goed ondersteunde plugins en regelmatige updates
Eén van de krachten van WordPress is dat het uitgebreid kan worden met plugins. Veel van deze plugins worden goed ondersteund door de ontwikkelaar, maar dit is niet altijd het geval.
Google Display: Effectief adverteren door middel van banners
Een belangrijk onderdeel van Google Ads is adverteren in het Display Netwerk van Google. Vele bedrijven maken gebruik van banners om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te vergroten.
Google Ads gebruiken tijdens de feestdagen
Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken. Google Ads is geen uitzondering van de regel. Het begint allemaal met een succesvolle strategie!
Strategie Google Ads voor Webshops
Aan de basis van ieder Google Ads account hoort een zorgvuldig doordachte strategie te staan, vooral bij webshops. Om de beste resultaten te halen kun je het als bedrijf je niet veroorloven om grote fouten te maken.
Google Ads: voordeel halen uit laag zoekvolume
Wanneer je deze zoekwoorden instelt is er echter een kans dat dit als ‘laag zoekvolume’ naar boven komt. Hoe moet je omgaan met laag zoekvolume? En hoe kun je hier met jouw Google Ads op inspelen?
Aansturen van Google Ads Conversies
Google Ads is een investering die goed moet worden onderhouden. Het doel is immers om aankopen of leads te genereren, ook wel bekend als conversies. We willen deze conversies halen, maar dat is nog niet zo simpel.